• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt Klocksnack Premium och Friends Of KS

KS Admin

Moderator
Forumpersonal
Moderator
Vi är idag glada att få presentera nästa tjänst här på Klocksnack.se nämligen tjänsten premium.
Premium är tjänsten som ger dig som medlem förtur till events, realisationer, tävlingar tillsammans med Klocksnacks alla samarbetspartners. Utöver det så får du tillgång till en stängd del av forumet för endast premium medlemmar där erbjudandena kommer att publiceras. Den stängda delen är inte en ytterligare diskussionsdel utan endast för att på ett kontrollerat sätt nå ut till den som har tjänsten.
Man får även texten Premium på sin profil.
Se det som ett enkelt sätt att sätta ytterligare guldkant på ditt intresse för klockor.


Kostnaden är 5€ / månad och man betalar enkelt via kort.
För att bli medlem följer man denna länk.
https://klocksnack.se/account/upgrades

Efter önskemål ytterliggare i samband med lanseringen av KS Premium så öppnar vi för att bidra till forumet med ett valfritt belopp via PayPal istället för en återkommande dragning månadsvis. En allmosa som ger titeln "Friends Of KS" efter valfritt belopp. Obs att detta inte ger KS Premium.
Glöm inte att skriva ditt nick som meddelande.
https://paypal.me/klocksnack

/Hook & Leben
 
Senast redigerad av en moderator:

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
Ok, jag förstår.
Efter förra insamlingen, utan redovisning av hur mycket som kom in eller vad insamlade medel gick till, är jag tyvärr något skeptisk till att göra samma sak igen...
Ledsen, men så är det tyvärr.

Det finns inget tvingade i det här, och det är inte något vi tänker stänga efter en vecka som de var förra gången. Det finns en möjlighet att göra det, och det är valfritt.
 

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
Konceptet Friends of KS är något jag gillar bättre än Premium. Har under de snart fyra år jag varit medlem haft stor glädje av den kunskapsbank många medlemmar besitter och känt trygghet både när jag köpt och sålt klockor. Kan jag bidraga ekonomiskt med något som säkrar både utveckling och framtid för forumet så gör jag gärna det.

En slant är därmed insänd.
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Det finns inget tvingade i det här, och det är inte något vi tänker stänga efter en vecka som de var förra gången. Det finns en möjlighet att göra det, och det är valfritt.

Bara för att få ett förtydligande rörande en tanke,
Är ”friends of Ks” ett komplement eller ett alternativ till premium tjänsten? Dvs samma resultat fast genom abonnemang ellet engångsbetalningar?
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
Får "Friends Of KS" samma privilegier som Premium?
Jag tänkte eftersom det står "valfritt belopp via PayPal istället för en återkommande dragning månadsvis"

Nej.

Bara för att få ett förtydligande rörande en tanke,
Är ”friends of Ks” ett komplement eller ett alternativ till premium tjänsten? Dvs samma resultat fast genom abonnemang ellet engångsbetalningar?

Ett komplement, en allmosa till KS för att bidra men utan Premiumtjänsten med återkommande betalning.
 

Smeden

Panerai
Friends Of KS
Mycket bra vändning! Premium gav en halvbra känsla men i kombo med Friends känns det mer rätt. Ett skepp kommer lastat med en liten peng nu, och säkert mer någon fler gång.
 

Rivalen

Rolex
För Friends of KS kanske man kan få ett Swish-nummer, så att det blir riktigt enkelt att vara vän. :) Om man kan välja bort texten så är det tacksamt.

Premium - skall bli spännande att se hur detta utvecklas. Den som vill stötta KS ekonomiskt får en strukturerad möjlighet att göra så och får samtidigt något extra tillbaks. Om upplägget gillas kommer ju "marknaden" ge svar på genom hur antalet pengar in utvecklas. Vi får se om det "drabbar" event i den offentliga delen. Lycka till!
 
Senast ändrad:

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Ni får ändå inte lika många titlar som Hindenburg hur mycket ni än betalar. :D
Skämt åsido. Bra grej för de som inte vill betala varje månad men ändå bidra till vår vuxna lekhörna.
800px-Paul_von_Hindenburg-2.png
 
Topp