• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt KRONS har rea!

Narnia

Omega
Sedan både Omega och Breitling slog upp dörrarna till sina egna butiker på Biblioteksgatan så är de nog inte lika intresserade att förse butiks grannarna med de populära modellerna. Rea av storleksordningen 40% får mig att spekulera om att de kommer sluta vara återförsäljare för märket, men jag vet inte… 40% är iallafall riktigt bra då ligger man ju typ på marknadsvärde för en ny AD klocka gällande dessa märken 😅
Det behöver inte spekuleras, det är precis så det ligger till för åtminstone Omega på Nymans. De kommer sluta vara AD för dem, men fortsatt kunna serva dem. Allt enligt säljaren i butiken. Detsamma gäller troligtvis Breitling…
 

Torulf

Cartier
Sedan både Omega och Breitling slog upp dörrarna till sina egna butiker på Biblioteksgatan så är de nog inte lika intresserade att förse butiks grannarna med de populära modellerna. Rea av storleksordningen 40% får mig att spekulera om att de kommer sluta vara återförsäljare för märket, men jag vet inte… 40% är iallafall riktigt bra då ligger man ju typ på marknadsvärde för en ny AD klocka gällande dessa märken 😅

Krons tappar Omega. Franks ur vet jag att kommer ha kvar Omega iaf.
 

Mr_Happyfeet

Omega
2-Faktor
Dagens reafönster runt lunchtid!
 

Bilagor

  • 351F7852-DDF9-4E38-AD5E-B89F07D54B8C.jpeg
    351F7852-DDF9-4E38-AD5E-B89F07D54B8C.jpeg
    890 KB · Visningar: 67

Kenzo

Omega
Bör även tilläggas att Bo Berggren har rea på Omega 25-40%

 

Kenzo

Omega
Bör även tilläggas att Bo Berggren har rea på Omega 25-40%

Såg nu att det redan avhandlats… kollade inte i tråden innan jag skrev… sorry för upphetsande med rea på klockor!
 

fartmästarn

Cartier
Paneristi
2-Faktor
Bör även tilläggas att Bo Berggren har rea på Omega 25-40%

Nu ska jag bara skrapa ihop 449 850 kr.
- letar febrilt mellan soffkuddarna
 

R-Svarvofix

Mr Lange!
2-Faktor
Vissa priser är ju inte 40%, kolla Breitling SO 44 mm med guldring, listpris är ju 65 800 kr så 40% borde ju va 39,5 och inte 50k. :stop::stop::stop:

Är betydligt högre listpris numera enligt Breitlings hemsida. Så är ändå ca. 35% vilket är väldigt bra på en ny klocka med full garanti.

Men marknadsvärde är nog runt 40-45k på dem 😊
F2E295B5-91BA-4790-9CC5-A13D4083C80A.jpeg
 

Anonym195

Breitling
Det är den där Breitlingen som jag suktar lite på, men nu köpte jag ju även en ny superocean för mindre än en månad sen, så läget kanske inte är perfekt..
 

FredrikF

Omega
2-Faktor
Är betydligt högre listpris numera enligt Breitlings hemsida. Så är ändå ca. 35% vilket är väldigt bra på en ny klocka med full garanti.

Men marknadsvärde är nog runt 40-45k på dem 😊
F2E295B5-91BA-4790-9CC5-A13D4083C80A.jpeg
Höja priset ena veckan för att
Är betydligt högre listpris numera enligt Breitlings hemsida. Så är ändå ca. 35% vilket är väldigt bra på en ny klocka med full garanti.

Men marknadsvärde är nog runt 40-45k på dem 😊
F2E295B5-91BA-4790-9CC5-A13D4083C80A.jpeg
Kass rea
Är betydligt högre listpris numera enligt Breitlings hemsida. Så är ändå ca. 35% vilket är väldigt bra på en ny klocka med full garanti.

Men marknadsvärde är nog runt 40-45k på dem 😊
F2E295B5-91BA-4790-9CC5-A13D4083C80A.jpeg
Aha då har krons själva missat att justera priset på sin egen hemsida. Känns ju lite fånigt ändå om de ska köra rean på nya listpriset när de inte ens justerat priserna på sin egen hemsa men aja, höja priset 12k, minska 28 k därefter :)
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Höja priset ena veckan för att

Kass rea

Aha då har krons själva missat att justera priset på sin egen hemsida. Känns ju lite fånigt ändå om de ska köra rean på nya listpriset när de inte ens justerat priserna på sin egen hemsa men aja, höja priset 12k, minska 28 k därefter :)
Det var så jag lyckades få min (som jag tycker) bra deal på SMP. De drog 25% på det tidigare priset, men sa att det var ett misstag från deras sida då det inte justerats upp/klockan inte märkts om. Blev rätt stor skillnad - 30% mot det nya priset.
 

goterfelt

Omega
25 % på dessa (för ca 15 min sedan)
Bra utbud tycker jag!
Tyvärr osäker om det är på gamla eller nya listpriset
*Redigering, På Omega tolkade jag det som
5C5C8837-BDEA-4234-BE9D-0EC070129510.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp