• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Angelos nya Nishane nu uppe på fraggan!

IMG_0172.jpeg

Har han gjort den i Nishane-stil eller sin egen? Rätt stor skillnad i uttryck måste jag säga. Och det säger jag inte för att jag gillar Angelos (tack @Nic för tipset här i tråden!) utan för att det faktiskt ÄR stor skillnad i stil…
 
  • Like
Reactions: Nic

Herr Potatis

Cartier
2-Faktor
Säljs på Magasin för knappa tusenlappen just nu.
Tycker det är en fin serie. Hade de flesta innan men har bara behållit Intense -varianten (svarta flaskan). Tycker de andra är väldigt snarlika varandra, även den i och för sig.
L'Eau är verkligen snarlik Water Splash så den bästa av dem två prismässigt du kan hitta hade jag tagit. "Splashen" är ju en lite större flaska.
Tusen tack! :) Verkar dock som att "Water Splash" har utgått? Hittar ingen sida som säljer den. :/
 

G.Clooney

Cartier
Ja, den är diskad och verkar ha tillverkats i en inte alltför stor upplaga.
Haft bevakning på den hyfsat länge och bara sett en till salu innan denna och den var det nån annan här i tråden som hann före mig på om jag minns rätt?
Ja, och den kommer inte komma tillbaka heller om man ska tro Manuel Cross. Det var väl någon av alla naturliga råvaror som inte gick att säkerställa att det skedde etiskt längre därför slopade han den. Hans ursprungliga leverantör hade slutat leverera och han ville inte använde den från konkurrenter pga ovan.
 
  • Like
Reactions: S.L

S.L

Vacheron
2-Faktor
Ja, och den kommer inte komma tillbaka heller om man ska tro Manuel Cross. Det var väl någon av alla naturliga råvaror som inte gick att säkerställa att det skedde etiskt längre därför slopade han den. Hans ursprungliga leverantör hade slutat leverera och han ville inte använde den från konkurrenter pga ovan.
Det ska vara civet det handlar om.
 

G.Clooney

Cartier
Denna har jag väntat med alldeles för länge, tydligen. Helt jävla underbar. Ett av få "sommaralster" värda sina kulor. Hade en förhoppning att den skulle påminna lite om den andra sommarfavoriten, Musk Cologne, och ja, det gjorde den. Dessa två ser jag lite extra fram emot så fort solen värmer på lite istället för regn och rusk eller snökaos.
IMG_20240404_182411.jpg

 
Topp