• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Myriad.jpg

Någon här som har testat Louis Vuitton's - Myriad?

Funderar starkt på att blindköpa en, trots väldigt högt pris.

Noterna verkar vara "up my alley" helt klart 😛
Do it! Jag vill också testa 😁
 

errare

Cartier
Myriad.jpg

Någon här som har testat Louis Vuitton's - Myriad?

Funderar starkt på att blindköpa en, trots väldigt högt pris.

Noterna verkar vara "up my alley" helt klart 😛


”This is a perfect blend of barnyard sh*t and rose. I think it would be a lot cheaper just to lay on a barnyard floor, and roll on the sh*t. You'll smell just like Myriad Louis Vuitton.”

🥰😍
 

Stevo

Omega
”This is a perfect blend of barnyard sh*t and rose. I think it would be a lot cheaper just to lay on a barnyard floor, and roll on the sh*t. You'll smell just like Myriad Louis Vuitton.”

🥰😍

Det är just dessa kommentarer från Fragrantica som får mig att fastna för just denna kreation....

När man dessutom läser "This perfume reminds me of" från Fragrantica så listar dom LV's - Pur Oud på 1:a plats, Frederic Malle - The Night på 2:a plats och Kilian - Pearl Oud på 5:e plats, så gör det inte saken lättare.

Alla dessa 3 är parfymer som jag äger och rankar högt upp på min top 10 lista... Om inte t.o.m. top 5 😍

Därav är jag nästan beredd att lägga en blind beställning på Myriad.

Vi får se om ett par dagar vilket beslut jag tar :)
 

Sthlm-Nicklas

Panerai
2-Faktor
Theone Reinthal säljer ut vintage flaskor på sin hemsida. @S.L skulle ha köpstopp, så blev det icke. 😁💸

@Notorious Niklas jobbar inte med köpstopp så att han skulle handla var givet! 🤑

Om fler vill spränga banken så är den här:


Tack för tipset, det blev 4 flaskor :) Hoppas frakten inte tar 6 månader bara


Inte bra
 
Senast ändrad:

S.L

Vacheron
2-Faktor
Kom aldrig riktigt överens med D’Aguilar! Om jag ej missminner så var det lite lika för dig? Revansch?
Jag kom ganska bra överens med D’Aguilar faktiskt. Den var lite av en uddafågel i samlingen dock och den fick lämna i nåt rätt spontant infall för att lätta samvetet misstänker jag (eller kanske gick den med i nåt byte?). Visste inte ens om att det fanns en ”Puriste” flanker på den så det kändes som värt att testa. Förvånansvärt billigt var det också.
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Vem tänker berätta för den här jeppen att det går utmärkt att köpa hans dofter från Spanien också? Dessutom billigare än vad säljaren själv begär. Humoristisk annons för övrigt. Gillar historien kring klockarna. 😊

Såg den där och funderade på att skicka en länk till EN men kom på att jag hade viktigare saker i livet att ta hand om. Kul att diskutera den här dock. Kopplingen till klockorna var ju next-level blindköps skillz, dessutom som present till nån annan, jösses!
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Såg den där och funderade på att skicka en länk till EN men kom på att jag hade viktigare saker i livet att ta hand om. Kul att diskutera den här dock. Kopplingen till klockorna var ju next-level blindköps skillz, dessutom som present till nån annan, jösses!
Ja jag tänkte påpeka det för honom med, alternativt anmäla annonsen för falsk marknadsföring, men kom fram till samma slutsats som dig att jag har bättre saker att lägga min tid på...
 
  • Like
Reactions: S.L

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Parfymmässa, berätta mer? :)

Polaris Parfums håller sommarmässan på Blique By Nobis lyxhotell​

Den 25:e maj håller sommarens parfymmässa till på prisbelönta Blique by Nobis design hotell, som ligger i centrala stockholm. Hotellet har väldigt unik konst, takvåning, två stycken restauranger och har en fantastisk akustik och design, både innanför ramarna och utanpå. Polaris Parfums är varmt tacksamma för möjligheten att ställa ut både svenska, och internationella parfymföretag den 25:e maj.


IMG_7995.jpeg


Biljetter:

 
Topp