• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Tror jag hittade min första klocka när jag städade förrådet. Lorus - denna ikon. Igenkänd och älskad av alla.
Eller?
Jag har extremt dålig koll på vad det är för ngt men gissar att det var (är?) Seikos budgetmärke?
Någon som har mer detaljer om märket? @yonsson ?
8F1B9729-39AC-40FE-B312-49FC76F10FB0.jpeg
 

mega

Rolex
Tyckte namnet klingade bekant.
Har nog sett det på väkarklockor av alla dess slag, förutom av det mest exklusiva slaget kanske...
99945119_v_1423978057.jpg
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Nån som vet något om detta säregna klockmärke, kanske t.o.m finns någon fanboy/girl därute i klockornas kalla och obevekliga cyberspace som alltid velat men aldrig riktigt kommit till skott liksom ? Berätta, berätta era historier...
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Ok så min tråd inlemmades smidigt och snabbt i @Hook 's tråd.
Finfint, jag hade ingen aning om att en sådan redan existerade. Tyvärr verkar det (iallafall hitintills) som att erfarenheter, upplevelser och liknande för närvarande ligger på en låg nivå. Tillsammans kan vi vända denna trend, jag är hoppfull inför vad komma skall :)
 
Topp