• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nicke L

Daion

Panerai
2-Faktor
Har köpt flera fina Slip Joints av @Nicke L och det var en trevlig och positiv erfarenhet att ha med denna herre att göra. Trevlig, snabb och smidig kommunikation och jag gör mer än gärna affärer igen. Absolut 100% GG! :)
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Har återigen haft det stora nöjet att göra affär med @Nicke L och det är en fröjd att ha o göra med människor av denna kaliber. Fantastiskt trevligt och kunde inte vara bättre. Allt perfekt! Tack! :)
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Har återigen gjort affärer med denna utomordentligt trevliga herre och det är som vanligt en fröjd. Trevligt, smidigt och kul! Rekommenderas självklart till 100%!
Gör gärna affärer igen! :)
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Köpt klocka på distans av @Nicke L
Raka puckar & allting i utlovat skick. En smidig affär helt enkelt!
Hade inte tvivlat på att göra fler affärer med denna herre :)
 

Riley

Panerai
Köpte två klockor i ett svep av @Nicke L och är så jädra nöjd!
Kommunikation är superbra, väldigt omsorgsfullt emballage och klockorna i kanonskick!

Måste också nämna att Nicke kollade med mig om han kunde skicka paketet någon dag senare, vilket givetvis inte var något problem för mig.
Som tack för det fick jag några riktigt trevliga rökverk som bonus :)
Absolut inget jag förväntade mig utan bara väldigt snyggt gjort! Tack igen!
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt till Nicke, trevlig att ha å göra med och gör gärna affärer igen, vare sig det handlar om lifestyle-varor eller klockor :)
 

Karl-Jan

Breitling
Köpt klocka F2F av Nicke idag. Allting fungerade perfekt, från beskrivning i annonsen, till kommunikation och leverans. Som köpare kände jag att Nicke verkligen ville att jag skulle bli nöjd. Mina varmaste rekommendationer!
 
Topp