• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter

Palenkovich

Patek
2-Faktor
5A03DD33-72C6-4E0C-B067-9E95AD6E5BE1.jpeg
 

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Jag hörde igår ett rykte från såvitt jag kan bedöma en seriös källa att det är en Panerist edition på G. Enligt källan en Radiomir 47 med brun sunburst tavla... Ngn annan som hört samma?
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Jag hörde igår ett rykte från såvitt jag kan bedöma en seriös källa att det är en Panerist edition på G. Enligt källan en Radiomir 47 med brun sunburst tavla... Ngn annan som hört samma?
Korrekt, en 20 year anniversary-modell kommer att komma. Rad 1936; dock hävdar vissa brun sunburst och andra grå..
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Ytterligare på ingång sägs vara en 42mm Sub-bronzo och en Rad 1936-bronzo(!!) i 47mm. Den sistnämnda ska enligt uppgift vara en väldigt exklusiv historia i termer av att inte "gemene man" bara kan knalla in och köpa, utan att det mer eller mindre uteslutande erbjuds utvalda individer i samband med ett visst eller vissa events..
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Hur många nya Luminor 1950 44mm-modeller var det de skulle kränga ut? I olika material, inkl. några nya.
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Ytterligare på ingång sägs vara en 42mm Sub-bronzo och en Rad 1936-bronzo(!!) i 47mm. Den sistnämnda ska enligt uppgift vara en väldigt exklusiv historia i termer av att inte "gemene man" bara kan knalla in och köpa, utan att det mer eller mindre uteslutande erbjuds utvalda individer i samband med ett visst eller vissa events..
42mm bronzo :cigar: Hoppas det ryktet stämmer.
 
Senast ändrad:

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag minns klockan med brun sunburst, minns även 45 mm och wirelugs. Men där verkar de lärda tvista
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Intressant det där med brun... De som var i hissen och fick en supersnabbglimt säger brunt; på den teaserbild Paddy visade var det grå tavla..
 

Delen24

Omega
2-Faktor
Vet inte ifall detta är gamla nyheter men senast jag var inne i en boutique fick jag se bilder på oem gummistraps med camomotiv. Var tre olika färger med inspiration hämtat från vatten, sand och skog.
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Ytterligare på ingång sägs vara en 42mm Sub-bronzo och en Rad 1936-bronzo(!!) i 47mm. Den sistnämnda ska enligt uppgift vara en väldigt exklusiv historia i termer av att inte "gemene man" bara kan knalla in och köpa, utan att det mer eller mindre uteslutande erbjuds utvalda individer i samband med ett visst eller vissa events..
Har vi någon gissning på pris samt hur limiterad subben kommer bli

Blir det som den nylanserade brunzon 968 dvs 1000st per år(har jag för mig) eller tills dom har mjölkat tillräckligt?
 

kmg

Patek
2-Faktor
Jag hörde igår ett rykte från såvitt jag kan bedöma en seriös källa att det är en Panerist edition på G. Enligt källan en Radiomir 47 med brun sunburst tavla... Ngn annan som hört samma?
Så mycket för ”last one for...”. Dags för 911an att få ett nytt smeknamn?
 

azcii

Patek
2-Faktor
Så mycket för ”last one for...”. Dags för 911an att få ett nytt smeknamn?
The Last One syftar ju på att det var Bonatis sista klocka innan han gick i pension (därav hans initialer på baklocket), dedikerad till Paneristi . Så den kommer alltid förbli "The Last One" :cigar:
 
Topp