• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Planet Ocean 39,5mm 2017, nu 37K p&k!

Capeland

Cartier
Pledge Member
Pris
37000
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Mycket trevlig Omega PO i den hanterbara storleken 39,5mm. Bärs ungefär som en äldre 40mm sub, men något tjockare. Perfekt för oss med handleder mellan 16-18cm. Klockan köptes av mig i december på Chrono24/Charles Fish i Storbrittanien. Kvitto finns och medföljer.

Ursprungligen uttagen på Omega AD Goldsmith/Chelmsford 2017. Namnet på butiken skrivet på certet dock ingen stämpel!? Fick den så från Charles Fish. Hänsyn till detta är taget i priset som ligger lågt om man jämför med chrono24.

Rekommenderat listpris 60.200:- Säljer min för 38.500:- Nu 37.000:-!
Bytesvärde 37K

Värdefrakt på 400:- tillkommer om den skall skickas.

Intressanta byten: Breitling Avenger GMT med pengar åt mitt håll eller Nya Omega Seamaster 42mm.
Bytesvärde 37K

https://www.goldsmiths.co.uk/store-finder/chelmsford/175

Klockan är i mycket fint skick, men mindre swirls finns såklart. Har inte märkt någon gångavvikelse att anmärka på de månader jag har haft den.
Kommer med boxar, extra länkbitar m.m. Obs den vita pappersboxen är lite sliten.
Denna modell har det nya Metas-certifierade urverket och justerbart lås så att du kan ändra länken under dagen. (Ungefär samma som på nyare Rolex Sub) Har även keramisk bezel och en underbar urtavla i liquid metal. Finns en del filmer på youtube om man vill kolla mer på modellen.

Finns i Göteborg, men kan skickas med värdefrakt till seriös KS:are. Betalning med swish. Säljer för att jag är sugen på något nytt, som vanligt :)

Tack KS!





Modell: 215.30.40.20.01.001
Tillverkare: Omega
Serie: Seamaster Planet Ocean 600M
Typ: Herrklocka, Dress / Sportmodell
Diameter: Ø 39.50 mm
Tjocklek: 14.16 mm
Boett: Borstat/polerat stål
Baksida boett: Repskyddat safirglas
Armband: Borstat och polerat stål
Urtavla: Svart med självlysande markeringar arabiska siffor och indexmarkeringar, självlysande visare
Spänne: Viklås i stål
Glas: Repskyddat safirglas
Bezel (ring): Keramik stål, svart, vridbar motsols
Urverkstyp: Automatiskt, självuppdragande
Sekundvisare: Svepande
Gångreserv: 55 timmar
Datumangivelse: Datum
Vattenskydd: 60 ATM
Övrigt: Kronometercertifiering (COSC), skruvkrona

IMG_1124.jpg
IMG_1127.jpg
IMG_1126.jpg
IMG_1121.jpg
IMG_1120.jpg
IMG_1119.jpg
IMG_1118.jpg
IMG_1117.jpg
 
Senast ändrad:
Topp