• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Planet Ocean Orange 42 mm cal 2500

larkad

Omega
Pris
25 000
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Omega Planet Ocean Co-axial 600 m säljes. Caliber 2500.
Eventuellt bytes mot tex nyare Tudor, Omega Moonwatch, JLC eller annat förslag.
Kan lägga pengar upp vid behov.
Denna Omega är 42 mm, men jag tycker den känns lite mindre jämfört med tex min Rolex Explorer II på 42 mm.
Medföljer dubbla boxar, certhållare (ej cert), bok med instruktioner (tryckt år 2005 så antar att klockan är från 2005-6),
servicekvitto från AD Bo Berggren år 2104 då det gjordes en komplett service förutom byte av tavla (vissa siffror vita istället för orange).
En mycket läcker klocka och tavla med en magisk blå ton som skiftar i olika belysning.
Extra länkbitar följer med och bör räcka till ca 20 cm då jag har 18 cm.

Klockan är i mycket fint skick med små bruksspår. Se bilder.

Bytte till mig denna förra våren av en välrenommerad KS:are för 28 500 kr, men får för lite handledstid så får därför lämna nu.

Mitt pris 25 000 kr OBRO. Samma vid eventuellt byte.

Jag har ett par positiva referenser på KS från tidigare affärer i good-guy-tråden.

Finns för uppgörelse F2F i centrala Stockholm på tryggt kontor eller enligt överenskommelse.











Närbild höger blå ton.jpg
Bild på allt.jpg
Närbild i ask höger.jpg
Bild spänne.jpg
Närbild krona.jpg
Närbild fr vänster.jpg
Bild i ask.jpg
Närbild i ask.jpg
Askar.jpg
 
Senast ändrad:
Topp