• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster Aqua Terra Quartz

buggin-san

Cartier
Pris
22000
Returpolicy
On något är fel på klockan.
Bilder Skickat
  1. Ja
Önskar sälja min Omega Seamaster Aqua Terra Quartz. Fullset.

Trevlig klocka i bra storlek. Suttit på min 18 cm handled, och det finns 1,5 länkbit till. Tålig med WR på 150 meter och skruvad krona.

Referens 231.10.39.61.06.001, så detta är versionen med riktiga index (ej "ritade"), vilket jag tycker ger mer karaktär. Grå "teak"-tavla. 38,5 mm.

Fint skick, använts sparsamt och nästan uteslutande på jobbet, på kontor. Finns självklart spår av på spänne och länk, samt några märken på sidan av boetten - se specifika bilder för dessa.

Finns fler bilder, så pm:a om ni önskar något mer eller speciellt.

Köptes av mig via Chrono24 från Japan 2019. Årsmodell 2012. Batteri bytt 2021. Håller tiden mycket väl så klart.

Skickas med Postnord Värde, inkluderat i pris. Betalning i förskott via Swish. (Enda intressanta bytet är Tudor Black Bay 58, M79030N-0001.)

Referenser:

https://klocksnack.se/threads/buggin-san.29531/#post-3612879

Några frågor, hör av er! Tack KS.

// Martin
 

Bilagor

  • Omega ovanifrån framsida.jpg
    Omega ovanifrån framsida.jpg
    311.8 KB · Visningar: 116
  • Omega i hand.jpg
    Omega i hand.jpg
    293.3 KB · Visningar: 113
  • Omega i hand 2.jpg
    Omega i hand 2.jpg
    235.5 KB · Visningar: 101
  • Omega armband och spänne.jpg
    Omega armband och spänne.jpg
    363.7 KB · Visningar: 91
  • Fullset.jpg
    Fullset.jpg
    538.6 KB · Visningar: 83
  • Omega märke 1.jpg
    Omega märke 1.jpg
    195.2 KB · Visningar: 81
  • Omega märke 2.jpg
    Omega märke 2.jpg
    256.2 KB · Visningar: 100
Topp