• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Omega SMP 300 Midsize

Beaker

Cartier
2-Faktor
Pris
24000 sek
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en Omega Seamaster Professional 300M Midsize(36,25mm) 2222.80 från 2011 i fint skick. Fullset med box, papper och taggar.

Pris:
29 000:-
24 000:-

Okänd servicehistorik och har inte servats i min ägo. Ser dock inte något behov av service från mitt håll.

Uppdatering:
Tycker klockan är svårstartad efter uppdrag, kräver några extra skakningar för att kicka igång. Tycker även att den har mindre kraftreserv än vad som ska vara korrekt (38h). Så en service inom närtid skulle den nog må bra av. Har därför uppdaterat priset med avseende på servicekostnad (dragit av 5000:- )

Boett, länk och vridning i mycket fint skick, utan dings eller repor. Endast någon hairline och små deskdiving märken finns på lås och länk.
För tillbehören så har den röda Omega boxen och korthållaren börjat släppa lite av konstlädret.

Klockan finns i Stockholm för F2F för medlemmar med bra referenser, men kan såklart även skickas, Då med posten värde efter full betalning och på köparens risk. Swish är att föredra.

Ser helst en ren försäljning men även byten kan vara av intresse. Då mot något likvärdigt eller billigare ur med pengar upp mot mitt håll. Intressanta byten skulle kunna vara något kul från Hamilton, Maen, Furlan Marri, Seiko (typ speedtimer, alpinist etc,) men är öppen för förslag.

IMG_0584.jpeg


IMG_1271.jpeg


Mina referenser hittar du här: https://klocksnack.se/threads/beaker.150618/
 

Bilagor

  • IMG_1266.jpeg
    IMG_1266.jpeg
    583.4 KB · Visningar: 19
  • IMG_1265.jpeg
    IMG_1265.jpeg
    563.8 KB · Visningar: 22
  • IMG_1264.jpeg
    IMG_1264.jpeg
    689.3 KB · Visningar: 25
  • IMG_1270.jpeg
    IMG_1270.jpeg
    706.7 KB · Visningar: 25
  • IMG_1268.jpeg
    IMG_1268.jpeg
    793.8 KB · Visningar: 19
  • IMG_1254.jpeg
    IMG_1254.jpeg
    723.3 KB · Visningar: 19
  • IMG_1258.jpeg
    IMG_1258.jpeg
    789.3 KB · Visningar: 24
Senast ändrad:
Topp