• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Aquis 41.5 mm

Sennelier

Rolex
2-Faktor
Pris
15 000 kr
Returpolicy
Om jag farit med osanning i annonsen
Bilder Skickat
  1. Ja
Nytt hägrar på horisonten, så denna godbit måste tyvärr stryka på foten. Mycket välbehållen och sparsamt använd. Kommer med både länk och svart vaniljdoftande gummi, också det i mycket fint skick. Alla tillbehör följer med: inner- och ytterbox, manual, certifikat och extra länkbitar.

Vackert djupblå tavla som skiftar mellan bläcksvart och marinblått beroende på ljus. Superfint skick! Ett fåtal oundvikliga hairlines på spännet och de polerade delarna (går säkert att polera bort om man är lagd åt det hållet). Klockan är tre år gammal och har riktigt bra tidshållning (+1 spd) och gångreserv (42 h). Uttagen hos AD och registrerad för ett extra garantiår på my.oris.ch, dock har garantitiden precis löpt ut.

Listar 27 500 kr på länk. Gummi med spänne kostar 4 800 kr. Således 32 300 kr för hela paketet. Såld för 15 000 kr inklusive försäkrad och spårbar frakt.

För att byta mellan länk och gummi behövs en så kallad Oris Triwing-mejsel i rätt dimension. Vid snabb och smidig affär skickar jag med denna på köpet.

Byte? Det skulle i så fall vara Omega Railmaster eller Tudor Ranger med pengar upp från min sida.

Gott om referenser finns i min good guy-tråd. F2F möjligt för medlemmar med goda referenser, jag bor i nordvästra Skåne. Frågor? Hör gärna av dig. Tack KS för ett härligt forum och möjlighet att annonsera!


_DSC8626.jpg
_DSC8628.jpg

_DSC8595.jpg

_DSC8597.jpg
 
Senast ändrad:
Topp