• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Big Crown Pointer Date Grön PB

SvenD

Cartier
2-Faktor
Pris
17000
Returpolicy
Ja i samma skick vid f2f, ingen retur om skickas.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej där!

Chans att förvärva en härlig Oris Big Crown Pointer Date 80th Anniversary edition med tillhörande Oris bronslänk. Underbar klocka som är unik i sitt slag med bronslänken och passar utmärkt även på läder. Den är uttagen 2019 och jag köpte den 2022 och den gick ryckigt så jag gjorde storservice på Klockmäster Globen i augusti samma år. Nu går den perfekt och har lite hairlines etc vilket ger charm på en bronsklocka. Har aldrig nollställt patinan men det kan man göra enkelt med lite citronjuice. Men jag tycker det är finare att lämna det så att man lever med klockan och låter den förändras med tidens tand. Klockan kommer fullset med tillhörande länkbitar och originalläder med bronsspänne. Extrabandet från Royal Straps ingår ej men tog med det på bild för Orisspännet var monterat på det, har använt det för att inte slita mer på originallädret.

Prisbump 17000 kr 18000 kr inkl allt. Finns i 08-området och kan skickas på köparens bekostnad.

Fridens / Svenne

Bpd1.jpg
bpd2.jpg
bpd3.jpg
bpd4.jpg
bpd5.jpg
bpd6.jpg
bpd7.jpg
bpd8.jpg
bpd9.jpg
bpd10.jpg
 
Senast ändrad:
Topp