• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Divers Sixty-Five 42mm Blå

Heartcone

Cartier
2-Faktor
Pris
11k SEK
Returpolicy
Nej, klockan är under garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Säljer min Oris då annat hägrar. Har varit otroligt nöjd med den, men önskar att prova annat.

Det är en Oris Diver Sixty-Five i 42mm, med en fantastisk djupblå urtavla. Det kupade glaset står för stor del av tjockleken, så den upplevs slimmad.

Klockan är utplockad av mig hos AD i Göteborg i höstas. Den har sedan dess använts i rotation med ett gäng andra klockor, så jag skulle beskriva skicket som väldigt bra, med ett par hairlines som syns i "fel" ljus. Inga dings! Bifogar bilder som visar alla 4 sidor av boetten. Kom original med Nato-band av återvunna PET-flaskor. Riktigt mjukt och följsamt. Huvudsakligen använt andra (nato-)band än original, så originalet är i gott skick. Det finns lite repor både på metall-fållan som håller fast den lösa änden av bandet och själva spännet. Boettlocket har lite skav från nato-band, men bandhornens undersida är helt repfria.

Klockan kommer med box, ytterbox, instruktionsbok och garantikort.

Lämnade in klockan för en gångjustering för någon månad sedan, så den går nu enligt spec.

Samma klocka ligger för 27k på Oris hemsida.
Jag har tänkt mig 14,5k, prioriterar smidig affär över pris.
Prisbump 3: 11k!

Jag och klockan finns i Göteborg för F2F-affär. Kan skicka mot förskottsbetalning.


DSCF1501.jpeg

DSCF1502.jpeg

DSCF1517.jpeg

DSCF1504.jpeg
DSCF1505.jpeg
DSCF1506.jpeg
DSCF1507.jpeg

Oris.png

DSCF1521.jpeg
DSCF1528.jpeg
 

Bilagor

  • DSCF1514.jpeg
    DSCF1514.jpeg
    193 KB · Visningar: 23
Senast ändrad:
Topp