• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai 560, prisbump

Mattias79

Cartier
Pris
43000
Returpolicy
Inga returer då pengarna ska in i annat.
Bilder Skickat
  1. Ja
Pris: nu 43 000 ( tidigare 45 000kr)
Panerai 00560 med box och papper. Uttagen 2017 och servad på Nymans januari 2023. Två Panerai-gummi, ett Panerai läder samt ett Hirschläder medföljer. Dessutom servicebox/resebox från Panerai i mocka (mockaimitation?).

Köpare behöver ha goda referenser från forumet, precis som jag. Affär görs upp efter överenskommelse i Västeråstrakten eller Uppsala. Jag kan eventuellt skicka den med värdefrakt men i ärlighetens namn har jag dålig koll på hur sådant funkar. Ursäkta dåliga bilder men klockan är i fint skick och fungerar naturligtvis utmärkt. I och med service finns utökad garanti ytterligare ett år. Kvitto finns för detta.
 

Bilagor

  • IMG_2763.jpeg
    IMG_2763.jpeg
    615 KB · Visningar: 37
  • IMG_2767.jpeg
    IMG_2767.jpeg
    840.5 KB · Visningar: 39
Senast ändrad:
Topp