• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai 590 (PAM00590)

Risto85

Cartier
2-Faktor
Pris
45 900:- inklusive värdefrakt
Returpolicy
Ingen retur om inte annat överenskommet innan genomförd affär
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljes en Panerai 590 (PAM00590) i väldigt fint skick.

Uttagen 2019 och kommer med tillbehör enligt sista bilden (mig veterligen fullset).

Trycktestad till 10ATM med godkänt resultat hos Klockmaster igår (12/10-2023).

Okänd sevicehistorik, men som synes så går den kanonbra enligt mätning i timegraphern tidigare idag (13/10-2023).

Skicket på klockan är som sagt väldigt fint, dock självklart med oundvikliga spår av användning. Se gärna bilder för egen bedömning (alla bilder är tagna idag och klockan kommer ej att användas sålänge den ligger ute till försäljning).

Byte: Ser helst en ren försäljning denna gång, men det skadar såklart inte att fråga!

Pris: 45 900:- inklusive värdefrakt (prutat och klart 🥳 ).

Jag har gott om positiva referenser från tidigare affärer och dessa hittar du här: https://klocksnack.se/threads/risto85.105262/

F2F möjlig på min hemort i norra Västmanland för medlemmar med goda referenser här på KS.

Betalning sker via swish (inga undantag).

Stort tack KS för ett fantastiskt forum och för möjligheten att kunna annonsera!

Väl mött // Risto85
IMG_6065.jpeg
IMG_6066.jpeg

IMG_6067.jpeg

IMG_6068.jpeg

IMG_6070.jpeg
IMG_6064.jpeg
IMG_6063.jpeg
IMG_6062.jpeg
IMG_6061.jpeg
IMG_6060.jpeg
IMG_6058.jpeg
IMG_6071.jpeg
 
Topp