• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Panerai-paketöppningstråden

Angeli

Rolex
2-Faktor
Kom ett paket idag 🤩
IMG_9162.jpeg

Vad kan det vara?
IMG_9163.jpeg

Ett paket i ett paket!
IMG_9164.jpeg

Åh ett paket i ett paket i ett paket! 😅
IMG_9165.jpeg

Åh ett paket i ett paket i ett paket i ett paket! Men nu börjar vi känna igen oss 😃
IMG_9168.jpeg

En PAM112, med målade index. Otroligt fint skick dessutom. Satt i bilen och behövde både ansluta till möten och köra till kontoret så får bli finare bilder senare 😆
IMG_9169.jpeg
IMG_9170.jpeg
IMG_9171.jpeg


Sjukt nöjd så här långt. Ovant stort på handleden men ska bli kul att vänja sig och få prova runt lite olika band mm 😊
Stort tack till alla paneristas som stöttade mig längsvägen att hitta fram till rätt modell 😊
Grattis till din 112 :) Har också följt er diskussion sista tiden och är själv sugen på en Panerai :)
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Kom ett paket idag 🤩
IMG_9162.jpeg

Vad kan det vara?
IMG_9163.jpeg

Ett paket i ett paket!
IMG_9164.jpeg

Åh ett paket i ett paket i ett paket! 😅
IMG_9165.jpeg

Åh ett paket i ett paket i ett paket i ett paket! Men nu börjar vi känna igen oss 😃
IMG_9168.jpeg

En PAM112, med målade index. Otroligt fint skick dessutom. Satt i bilen och behövde både ansluta till möten och köra till kontoret så får bli finare bilder senare 😆
IMG_9169.jpeg
IMG_9170.jpeg
IMG_9171.jpeg


Sjukt nöjd så här långt. Ovant stort på handleden men ska bli kul att vänja sig och få prova runt lite olika band mm 😊
Stort tack till alla paneristas som stöttade mig längsvägen att hitta fram till rätt modell 😊
Fyfan vad fint! Grattis! Skippa gummit i början när du är ovan, sitter lite muppigt på
 

Caravelle33

Vacheron
Kom ett paket idag 🤩
IMG_9162.jpeg

Vad kan det vara?
IMG_9163.jpeg

Ett paket i ett paket!
IMG_9164.jpeg

Åh ett paket i ett paket i ett paket! 😅
IMG_9165.jpeg

Åh ett paket i ett paket i ett paket i ett paket! Men nu börjar vi känna igen oss 😃
IMG_9168.jpeg

En PAM112, med målade index. Otroligt fint skick dessutom. Satt i bilen och behövde både ansluta till möten och köra till kontoret så får bli finare bilder senare 😆
IMG_9169.jpeg
IMG_9170.jpeg
IMG_9171.jpeg


Sjukt nöjd så här långt. Ovant stort på handleden men ska bli kul att vänja sig och få prova runt lite olika band mm 😊
Stort tack till alla paneristas som stöttade mig längsvägen att hitta fram till rätt modell 😊
Riktigt nice! Fina dekorerade verket också!
 

Pentti

Omega
2-Faktor
Kom ett paket idag 🤩
IMG_9162.jpeg

Vad kan det vara?
IMG_9163.jpeg

Ett paket i ett paket!
IMG_9164.jpeg

Åh ett paket i ett paket i ett paket! 😅
IMG_9165.jpeg

Åh ett paket i ett paket i ett paket i ett paket! Men nu börjar vi känna igen oss 😃
IMG_9168.jpeg

En PAM112, med målade index. Otroligt fint skick dessutom. Satt i bilen och behövde både ansluta till möten och köra till kontoret så får bli finare bilder senare 😆
IMG_9169.jpeg
IMG_9170.jpeg
IMG_9171.jpeg


Sjukt nöjd så här långt. Ovant stort på handleden men ska bli kul att vänja sig och få prova runt lite olika band mm 😊
Stort tack till alla paneristas som stöttade mig längsvägen att hitta fram till rätt modell 😊
Mycket snyggt, stort grattis! 🥳
 

Pippis pappa

Rolex
2-Faktor
Kom ett paket idag 🤩
IMG_9162.jpeg

Vad kan det vara?
IMG_9163.jpeg

Ett paket i ett paket!
IMG_9164.jpeg

Åh ett paket i ett paket i ett paket! 😅
IMG_9165.jpeg

Åh ett paket i ett paket i ett paket i ett paket! Men nu börjar vi känna igen oss 😃
IMG_9168.jpeg

En PAM112, med målade index. Otroligt fint skick dessutom. Satt i bilen och behövde både ansluta till möten och köra till kontoret så får bli finare bilder senare 😆
IMG_9169.jpeg
IMG_9170.jpeg
IMG_9171.jpeg


Sjukt nöjd så här långt. Ovant stort på handleden men ska bli kul att vänja sig och få prova runt lite olika band mm 😊
Stort tack till alla paneristas som stöttade mig längsvägen att hitta fram till rätt modell 😊
Man får gratulera till fin klocka 🙂
Även föredömligt gjort av dig att unboxa omgående i bilen och inte hålla på och dra ut på det i onödan 👍 Faster is more och bums är det nya svarta
 

JoakimS

Panerai
Paneristi
2-Faktor
Man får gratulera till fin klocka 🙂
Även föredömligt gjort av dig att unboxa omgående i bilen och inte hålla på och dra ut på det i onödan 👍 Faster is more och bums är det nya svarta
Jag hade dragit ut på det länge nog kan jag säga! Hade inte kunnat åka förbi postens företagscenter på två dagar! Så det kliade i fingrarna om man säger så 😂
 

azcii

Patek
2-Faktor
Det största spontanköp jag gjort hände nyss. En klocka dök upp som inte gick att få tag på här i Sverige, så jag frågade runt och en tysk jag inte känner erbjöd sig att hjälpa till (se bild längre ned), in the spirit of Paneristi. Nu är klockan här.

IMG_9708.jpeg

IMG_9709.jpeg

IMG_9710.jpeg


IMG_9711.jpeg

IMG_9715.jpeg

IMG_9713.jpeg

Hehe...
IMG_9712.jpeg

IMG_9714.jpeg
Nu säger jag grattis! Äntligen :)
 

oddface

Panerai
2-Faktor
Det största spontanköp jag gjort hände nyss. En klocka dök upp som inte gick att få tag på här i Sverige, så jag frågade runt och en tysk jag inte känner erbjöd sig att hjälpa till (se bild längre ned), in the spirit of Paneristi. Nu är klockan här.

IMG_9708.jpeg

IMG_9709.jpeg

IMG_9710.jpeg


IMG_9711.jpeg

IMG_9715.jpeg

IMG_9713.jpeg

Hehe...
IMG_9712.jpeg

IMG_9714.jpeg
Härligt, grymt fin! Gratulerar!
 

erow

Patek
2-Faktor
Det största spontanköp jag gjort hände nyss. En klocka dök upp som inte gick att få tag på här i Sverige, så jag frågade runt och en tysk jag inte känner erbjöd sig att hjälpa till (se bild längre ned), in the spirit of Paneristi. Nu är klockan här.

IMG_9708.jpeg

IMG_9709.jpeg

IMG_9710.jpeg


IMG_9711.jpeg

IMG_9715.jpeg

IMG_9713.jpeg

Hehe...
IMG_9712.jpeg

IMG_9714.jpeg
Grattis! Riktigt fin 😍
 

VanDusen

Rolex
2-Faktor
Det största spontanköp jag gjort hände nyss. En klocka dök upp som inte gick att få tag på här i Sverige, så jag frågade runt och en tysk jag inte känner erbjöd sig att hjälpa till (se bild längre ned), in the spirit of Paneristi. Nu är klockan här.

IMG_9708.jpeg

IMG_9709.jpeg

IMG_9710.jpeg


IMG_9711.jpeg

IMG_9715.jpeg

IMG_9713.jpeg

Hehe...
IMG_9712.jpeg

IMG_9714.jpeg
Grattis!! Ultracool är den. Synd att den var en dag sen :)
 

fantasten

Breitling
Det största spontanköp jag gjort hände nyss. En klocka dök upp som inte gick att få tag på här i Sverige, så jag frågade runt och en tysk jag inte känner erbjöd sig att hjälpa till (se bild längre ned), in the spirit of Paneristi. Nu är klockan här.

IMG_9708.jpeg

IMG_9709.jpeg

IMG_9710.jpeg


IMG_9711.jpeg

IMG_9715.jpeg

IMG_9713.jpeg

Hehe...
IMG_9712.jpeg

IMG_9714.jpeg
Otroligt fin! Du får återkomma med dina tankar efter en tids ägande.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Otroligt fin! Du får återkomma med dina tankar efter en tids ägande.
Fja. Jag börjar känna mig ganska luttrad som panerista nu. 😁 1385 känns som den ska, helt klart en dress watch. Den känns inte för liten trots att den är ganska kort, jämfört med de andra klockor jag har. Jag gillar färgerna på urtavlan och väntar just nu på ett band från Oleg Stepenko som möjligen kan komplettera perfekt. 🙂

I övrigt, vad är du nyfiken på?
 
Topp