• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai Submersible PAM01683 42mm

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Pris
80000
Returpolicy
Det kommer vi överens om.
Bilder Skickat
  1. Ja
Otroligt trevlig Panerai som jag haft förmånen att bära under sommaren. Fullset uttagen i Spanien november 2022. Förländ garanti som gäller ända till 2030. Det gröna gummit är original och inköpt på Klarlunds i Köpenhamn. Jag har inte burit den på något annat band då den passar så bra på det gröna. Det enda märket jag har lyckats hitta är en minimal swirl/hairline på vänstra sidan av boetten. Det är dock inget man lägger märke till om man inte tittar noggrant.
Kan tänka mig delbyte mot t ex Longines Spirit 37mm, Doxa Sharkhunter eller något annat i den prisklassen.
Säljes med fördel F2F i Stockholm men kan skickas mot förskottsbetalning.
IMG_3356.jpeg

IMG_3355.jpeg

IMG_3357.jpeg

IMG_3358.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp