• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes PB Tissot, Casio, Dinamo, CWC

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Pris
Olika
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Lådrensning! Frakt enligt överenskommelse efter att swishbetalning erlagts.

Först ut, Dinamo - Automatisk Swiss made vintagedykare från typ sent 60tal med ETA2472. 35-36mm stor, tunn.
Servad i min ägo, men lämnar inga garantier, den går som den ska och vrider upp fint i nuläget. Glossy tavla i fint skick, lume som funkar.
Importstämpel på vänstra övre bandhorn samt tunn tunn gravyr föreställande en dykare på baksidan.
5800:- 5000:- OBRO

dinamo1.jpg
dinamo3.jpg

dinamo4.jpg




(SÅLD) Näst på tur - Casioak IFLW. Inköpt av mig 2022(?), använd typ 5ggr pga att jag tyvärr har för små handleder.. Jävligt cool är den dock, handmålad "unik" tavla.
Således fint skick och alla tillbehör. Nypris var 6500-7000:-
Säljes för 4200:- 3800:- OBRO. SÅLD

Casio2.jpg
Casio1.jpg




(SÅLD) Tissot Antimagnetique - 40-50tal. Köpte den här för en massa år sedan för att jag älskade patineringen. Ochra-orange-brun tavla. OBS! Fungerar ej. Den går, men väldigt fel. Säljes som renoveringsobjekt - vilket jag tyvärr inte har tid med själv. 31mm om jag minns rätt. Liten, men går enkelt att rocka bra.
800:- OBRO.

Tissot1.jpg
Tissot2.jpg
Tissot3.jpg




Sist ut - CWC tavla till 36mm, om inte jag missminner mig till ref 6bb. Kass fokus på bild, men litet märke som synes. Baksidan behöver torkas av.
500:- OBRO.

cwc.jpg
 
Senast ändrad:
Topp