• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 10/5 ”Är det fredag eller måndag??!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är rörigt nu… Det ÄR ju fredag. Men det kändes som det var fredag i onsdags fast det var ”söndag” igår??!!
Nåja, hoppas det är några som hänger på i dagens tråd även om det är en rekorderlig klämdag.
Annars har jag vaknat tidigare än nödvändigt trots semester…
Frugan och jag ligger och drar oss i en gäststuga stuga på Gotland.
IMG_1579.jpeg

Testade att ta en bild igår kväll för att se om ljuset räckte här inne. Blev en äkta @MKRGG bild!!🤪
IMG_1575.jpeg

Nästan som ett konstverk, ICM eller vad det heter på kameraspråk…
Appropå konst så blir det lite konstrundor och raukspaning idag. Ska bli spännande att uppleva öjn utan allt för många turister. Även om det säkert är en å annan som hittat hit redan.
Vi gjorde ju det…🤪

Det är vackert här på Gutarnas ö!
CF5DD548-8D44-49A5-BC08-A55357349120.jpeg


Ha en härlig helg mina vänner.
Nu ska vi ut och jaga fatt i en rabbis så man får lite frulle!

Ta hand om er!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
TGIF!

Men...se där, årets första TUSSILAGO på gräsmattan, den är mycket välkommen, för dom senaste dagarna så har det varit svinkallt!

Jaja...nu har jag köpt ett nytt batteri till sommarkärran, så det blir att sätta in batteriet och ta sig en åktur om vädret tillåter detta! under helgen!


" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "



img_4458-jpeg.2522630
 
Senast ändrad:

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_1796.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Japp då var det Fredag. 10 maj 1963 beslutade man i riksdagen om Högertrafik eller ej i Sverige. Resultatet från det beslutet vet vi ju alla numera. Fredag som sagt var å håll till höger Svensson! Ha´re bäst, trevlig helg och glöm inte bort era nära och kära//🧐
 
Senast ändrad:

Hugger69

Patek
2-Faktor
Skönt att höra @RicVin och visst faen har det vart förvirrande med alla dubbla tisdagar och fredagar de senaste veckorna...men man får gör nåt gott av det! 🥂

Ta er nu en skönt funkig fredag, för det tänker jag göra, trots att man sitter och jobbar från hemmakontoret, men det har ju sina fördelar det med! 🪐🤙

tempImageZppoC9.png
 
Topp