• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 3/11 ”Long time No see..!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Måste fan läsa manualen på min Aerospace…ORDENTLIGT!
Har inte burit den sen det blev sommartid! Har försökt att lära mig hur man gör men måste ta till manualen varje gång den ska ställas om… I våras pallade jag inte!! Tog Casio Oaken istället 🤪 Men det är kanske inte så dumt egentligen. En Quartzare för sommar och en för vintern…
IMG_9572.jpeg

Börjar i alla fall dagen med Breitling… Den är nästan för bra för att bara bäras halva året…?

Ligger i farans riktning att det blir lite Panerairaj senare….

Ha en härlig helg mina vänner!!
Det ska vi ha!!
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_2565 (1).jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Idag är det faktisk ”lutfiskens dag” dvs Fredagen före Alla helgondagen och enligt gammal tradition skall man lägga fisken i lut den 9 december på Anna - dagen så fisken blir klar till jul. Hatad eller inte hatad fiskrätt. Det är frågan ? Strax är det helg iallafall. Ha en riktigt trevlig helg allihopa å ha ´re bra men , glöm inte bort Era nära å kära //🧐
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Vilken jävla skitmorgon, massor av snö i Tisdags, och idag så regnar det GRODA istället. Snacka om skev vinter, skulle bli lagom roligt ifall det fryste på igen!

Jaja…just nu är jag och får nya dubbdäck på jobb bilen, det behövdes då dom gamla var helt utslitna, ELLÉ?! Snön är ju på vägg att regna bort.

” Ha en skön Fredag och en jättetrevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! ”

IMG_0068.jpeg
 

Hugger69

Patek
2-Faktor
Trevligt @RicVin!
Själv har jag en Superstart på denna FunkyWatchFredag som kickoff för helgen, som innefattar rivning av badrum inför återuppbyggnad som startar på måndag! 🏗️

Ta hand om er nu klockvänner och se upp för Covid, den lurar runt hörnet hela tiden! 🤗

tempImageJLCCXX.png
 
Senast ändrad:
Topp