• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 31/3 ”Helvete också.. Jag jinxade det förra veckan!...”

DrDre

Patek
Trevlig helg!

E58C76C2-08CE-4603-B5F7-1566FD22934E.jpeg
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_8917.jpeg

Ja bäste herr @RicVin .31 mars och det närmar sig slutet på OWG 2023. Klockan har passerat 15:00 även denna dag så varför inte smaka lite bubblor.( som vanlig Fredagsrutin!) Tråkigt med din väska. Har själv upplevt detta , väska på vift. Jag i Manchester några dagar, min väska var på Malta, hälsat på München osv och efter en vecka väl hemkommen så levererades den till min bostad. Fick ekipera kläder mm för 8000 kr som AE betalade. Okej, hoppas det löser sig och att Frun å du kan koppla av i kväll och smaka något gott. Ha ´re bäst // 🧐
 
Senast ändrad:

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_8917.jpeg

Ja bäste herr @RicVin .31 mars och det närmar sig slutet på OWG 2023. Klockan har passerat 15:00 även denna dag så varför inte smaka lite bubblor.( som vanlig Fredagsrutin!) Tråkigt med din väska. Har själv upplevt detta , väska på vift. Jag i Manchester några dagar, min väska var på Malta, hälsat på München osv och efter en vecka väl hemkommen så levererades den till min bostad. Fick ekipera kläder mm för 8000 kr som AE betalade. Okej, hoppas det löser sig och att Frun å du kan koppla av i kväll och smaka något gott. Ha ´re bäst // 🧐
Nu så!!!
3348006B-EA20-4369-AE9B-EB8356A3A4CC.jpeg

Har redan hunnit handla skor och kläder. Hoppas nån betalar… 🤪
 
Topp