• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s Lååååång FREDAGSTRÅD™️ 29/3 ”Glad Påsk på er!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Debatterade med mig själv igår kväll om jag skulle starta tråden redan då…
Men även om jag tar mig friheten att fuska ibland så ska detta inte missbrukas!!
Nej, så kan man inte hålla på. Nu blev det till att ställa väckarklockan innan 08:27 för att starta veckans FREDAGSTRÅD🤪

Fan vet om jag lyckas somna om..

Glad Påsk på er oavsett!! Blir inte så mycket mer Påsklikt än så här!!
IMG_0980.jpeg


Blir en spännande dag idag…Långfredagen ska ju vara tråkig egentligen, men jag fick feeling igår kväll efter ett par glas vin. Bokade övernattning och middag på Två små svin… Ska bli kul att tala om för frugan att hon ska packa en väska efter frullen. Hon HAAAATAR överraskningar 🤣
Hon tror vi ska åka och handla lite käk….

Ta hand om er och era nära och kära i helgen.
Det ska jag göra!!
Ha det bäst!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
TGIF!

Tiden går snabbt när man har roligt, nu är vi inne på sista veckan som OWG Marsare och det känns lite vemodigt faktiskt! Kommer att sakna gemenskapen vi har i OWG-MARS tråden!

Skönt att man fick sig lite sovmorgon även om man nu inte ligger och drar sig så länge!

Jag och Bulleglufsen är Gräsänklingar hela Påsken då Los Tantos dragit iväg och hälsat på sina föräldrar, men det överlever vi nog!

Tråkigt med regn, men det är bättre än att det snöar i alla fall, har tappat räkningen i vilken gång i ordningen våren är på väg!

Klart vi kör med en lite @RicVin och PÅSKIG skjorta dagen till ära!


" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig PÅSK KLOCKSNACKARE! "


img_3731-jpeg.2498885
 
Senast ändrad:

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_9969.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Lååååång Freeedaaag är det visst och den var säkert ännu längre förr. Ända fram till 1969 var det faktiskt förbjudet att anordna offentliga nöjestillställningar på långfredagen. Ha ´nu en riktigt trevlig fortsatt påskhelg allihopa och glöm inte bort att umgås med era nära och kära //🧐
 
Senast ändrad:
Topp