• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s Lååååång FREDAGSTRÅD™️ 29/3 ”Glad Påsk på er!!”

Scipio

Patek
2-Faktor
IMG_1849.jpeg
IMG_1848.jpeg
Glad Påsk alla tidsamlare! Härligt med våren och årets längsta fredag.
 

Degnell

Cartier
2-Faktor
IMG_7421.jpeg
IMG_7420.jpeg

Påbörjar långhelgen genom att knäcka extra som påskhare, ska strax ut på tomten och gömma påskägg för barnen att leta efter. Resten av helgen lär gå åt att färdigställa altan. Om allt går som det ska är det bara det roliga kvar, lägga trall, och fram emot påskdagen eller senast annandagen har vi ett dansgolv på 90 kvm att möta våren på. Glad påsk alla klocksnackare!🐣
IMG_7419.jpeg
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Imorgon kommer värmen och solen tror väderapparna. Får hoppas på det efter 1,5 timmars promenad i regnställ. Ingen bra dag. Lyckades parkera bilen in i en stenhård snöhög som jag missade med veck på framspoilern som följd. Och så är det fanstyget OWG March som gör att den GS jag skaffat bara ligger i lådan och hånflinar. Nu kör vi påskhelgen in i kaklet. Jo en bra grej hände igår. Tippar någon gång i månaden med Harry Boy som hjälp men brukar glömma att rätta. Vann tydligen en bra summa i onsdags upptäckte jag idag:)
IMG_0439.jpeg
 
Senast ändrad:

Husse

Patek
TGIF!

Tiden går snabbt när man har roligt, nu är vi inne på sista veckan som OWG Marsare och det känns lite vemodigt faktiskt! Kommer att sakna gemenskapen vi har i OWG-MARS tråden!

Skönt att man fick sig lite sovmorgon även om man nu inte ligger och drar sig så länge!

Jag och Bulleglufsen är Gräsänklingar hela Påsken då Los Tantos dragit iväg och hälsat på sina föräldrar, men det överlever vi nog!

Tråkigt med regn, men det är bättre än att det snöar i alla fall, har tappat räkningen i vilken gång i ordningen våren är på väg!

Klart vi kör med en lite @RicVin och PÅSKIG skjorta dagen till ära!


" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig PÅSK KLOCKSNACKARE! "


img_3731-jpeg.2498885
Glad påsk på er alla härliga KSare!
@Affe , grattis till regnet!
Här är det rena kräksnön i dag!☹️
IMG_9136.jpeg
IMG_9135.jpeg
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_0009.jpeg

Bäste herr @RicVin. Hoppas nu att din fru uppskattade din överraskning och att Ni nu kanske håller på att checka in hos ”Två små grisar” någon stans i Svea rike. Klockan har nyss passerat 15:00. På tal om passerat 15:00. Time att smaka lång Fredagens bubblor här hemmavid. Ha ´re bra å glad påsk// 🧐
 
Senast ändrad:
Topp