• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Rolex Datejust - Ref 16234 - Silver Dial

Axid

Omega
Pris
61 900
Returpolicy
Enligt ÖK
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu finns nu en enligt min mening bästa Datejust-referensen med den bästa konfigurationen - 16234 med silvertavla, , safirglas, fluted vitguldsbezel och jubiléelänk. Jag gillar även att tavlan är så ren estetisk som möjligt och inte har den vanliga “tågrälsen”. En tidlös klassiker med andra ord!

Klockan säljs med servicedokumentation från AD (Rob Engström) där klockan fick en komplett service 2022. Även box och booklet ingår som tillbehör. Inget cert.


Detta är en x-serie vilket daterar till 1991. Varit i min ägo sedan 2020.
Väldigt bra skick på länken som knappt har någon strech, se bild. R-clasp code (1993).

Klockan finns i Stockholm och affär görs i första hand F2F på plats bestämd av mig med medlemmar med goda referenser. Klockan kan såklart skickas efter full betalning. Frakt betalas av köparen.

Mindre märken finns men klockan är i fint skick som ni ser på bilderna. Det finns ett mindre nagg på glaset vid kl 7. Väldigt litet dock och inget jag tänker på vid användning, försökte få med på bild men lyckades inte.

Betalning: Swish - Enklare avtal kommer att skrivas.
GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/goodguy-badguy-axid.111989/#post-3304232
Byten: Nej

OBS: Klockställ ingår ej.

Tveka inte att höra av dig om det dyker upp frågor.

Tack KS!

1714047846875.png

1714047884704.png
1714047900132.png
1714047914485.png
1714047928754.png
1714047940752.png
1714047975170.png
 
Senast ändrad:
Topp