• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner 126610LN

KenKun

Patek
2-Faktor
Pris
149000
Returpolicy
Inget öppet köp
Bilder Skickat
  1. Ja
Med en tår... Nej, fyfan, jag är bara rastlös!

Jag vet att man inte kan ha för många Submariners, men känner samtidigt att samlingen börjar bli lite för stor nu...

Så vi kör en in och en ut för lite Yin och Yang!

Till salu är alltså en riktig ikonisk Rolex Submariner 126610LN som köptes från svensk AD sista kvartalet 2022. Allt som följde med vid köp får även du.

De som "följer" mig vet att jag brukar använda en klocka åt gången under längre perioder, så denna har inte fått så mycket handledstid alls, tyvärr, vilket kan ses på skicket.

Bortsett från en liten hairline på ena boettsidan så är den som gott som ny. Jag vågar påstå att AD kan sälja den som ny utan att skämmas.

Vi finns i Stockholm. Skickar helst inte för jag orkar inte ta mig till Postnord och greja i denna värme.

Vi möts upp i Stockholm City, kanske på mitt kontor? Användare med bra referenser prioriteras!

Tar endast Swish eller banköverföring via Swedbank. Vi skriver även kvitto på köpet.

Intressanta byten:

Omega Ploprof

GP Laureto

Chopard Alpine Eagle

Gröna Omega SMP på gummi

IMG_4422.jpeg
IMG_4424.jpeg
IMG_4425.jpeg
IMG_2013.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp