• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Rolex Submariner 16610

Pris
115 000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en Rolex Submariner 16610 från år 2000 tillsammans med box och cert samt ett extra insert, se bilder på de tillbehör som följer med. Från mitt perspektiv är det den perfekta moderna Suben då man får både SEL och lugholes.

Klockan har använts genom åren men upplever att den är i fint skick. Vid en genomgång hittar jag inga djupare dings men däremot några mindre märken på två ställen på caset. Servicehistoriken är okänd. Jag har inte använt klockan på något år men vill minnas att det fanns lite att önska av gångreserven. Länken är tight och det finns inget övrigt att anmärka på.

Jag finns i Stockholm och betalning sker endast via Swish eller Nordea överföring. Affären görs upp f2f i Stockholm eller genom förhandsbetalning, varefter klockan skickas på köparens risk.

Bara dra iväg ett PM för eventuella frågor eller om fler bilder önskas.

Tack KS för ett bra forum och annonsmöjligheten!
 

Bilagor

  • Rolex 15.jpg
    Rolex 15.jpg
    240.8 KB · Visningar: 64
  • Rolex 14.jpg
    Rolex 14.jpg
    513.3 KB · Visningar: 62
  • Rolex 8.jpg
    Rolex 8.jpg
    479.4 KB · Visningar: 62
  • Rolex 6.jpg
    Rolex 6.jpg
    442.1 KB · Visningar: 73
  • Rolex 4.jpg
    Rolex 4.jpg
    577.9 KB · Visningar: 73
  • Rolex 3.jpg
    Rolex 3.jpg
    404.5 KB · Visningar: 73
  • Rolex 2.jpg
    Rolex 2.jpg
    390.8 KB · Visningar: 62
  • Rolex 1.jpg
    Rolex 1.jpg
    626.1 KB · Visningar: 74
  • Tillbehör.jpg
    Tillbehör.jpg
    730.8 KB · Visningar: 63
Topp