• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner Date 16613LB -89

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
SÅLD

Efter mycket övervägande så blir det denna tvåton som får lämna, lite för mycket bling för mig, och pengar behövs till annat.
Klockan köptes av mig här på forumet i maj och har en fantastisk tavla som växlar mellan mörkblått till lila beroende på vinkel och ljus.
Jag har även kompletterat med svart tavla och insert(beggagnade men väldigt fint skick) som jag aldrig monterat. Dessa kan få följa med mot en mindre ersätttning.

Lite info:
- L-serie från cirka 1989
- Otroligt fint skick.
- Plussar ca 6 sek/dygn
- trycktestad vid köp med godkänt resultat.
- Tight 93153/401B oysterlänk med 12 bitar, vädigt fint skick med bara mindre hairlines.
- Originalbox

Pris: 52 250:- inkl värdefrakt
Byten: Asfaltering uppfart 80 m2 eller explorer1 alt Datejust.
Retur: om ej äkta rolex


IMG_1502.JPG
IMG_1503.JPG
IMG_1504.JPG
IMG_1505.JPG
IMG_1506.JPG
IMG_1507.JPG
rolex.jpeg


Eventuella prickar på glas/tavla är damm, både glas och tavla är i utmärkt skick.
Vissa bilder har jag med tillstånd snott från föregående ägare vid köp i maj/juni och klockan har sedan dess använts mindre än 10 ggr.


Tack KS!
 
Senast ändrad:
Topp