• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Yacht-Master 116622 från 2017

Nic

Rolex
2-Faktor
Pris
87000
Returpolicy
Ingen retur vid möte, inom 24 timmar om något skulle vara fel på klockan om den skickas.
Bilder Skickat
  1. Ja
Detta var tänkt att bli den perfekta sommarklockan men på grund av lite nya planer för samlingen får den redan nu lämna.
Det är alltså en Rolex Yacht-Master 116622 på 40mm med en fantastisk blå sunburst-tavla och bezel av platina.
Klockan är utplockad av mig hos Nymans Ur i Stockholm i november så den är bara ett par månader gammal.
Har använts sparsamt i rotation med andra klockor och är därför i skick så gott som ny. Jag har bara kunnat hitta ett fåtal väldigt fina hairlines på de polerade länkbitarna efter noggrant letande.
Den går så bra som man kan räkna med att en ny Rolex gör, inom tidsspec och med utlovad gångreserv.
Klockan är under garanti till och med november 2022 och levereras som full set.

Pris: 87 000 kr. Helst möts jag upp i Stockholm eller Söderhamn med omnejd. Kan eventuellt skickas och då sker det med värdefrakt.
Byte: Har du en Datejust 116200 med jubilee eller en Reverso i fint skick kan byte eventuellt vara av intresse.
Betalning: via Swish eller banköverföring.
Retur: inte om vi träffas, annars inom 24 timmar om något skulle vara fel på klockan vid ankomsten.
Referenser: mina referenser från forumet kan hittas här.

Hör av er vid intresse för klockan eller vid eventuella frågor och funderingar.
Tack KS för annonsplatsen.

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg
 
Senast ändrad:
Topp