• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SNXS79J1

Lucazz

Omega
2-Faktor
Pris
1400kr inklusive spårbar frakt.
Returpolicy
Nej.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Säljer denna fina Seiko 5 (made in Japan versionen) som jag fick hem i början av året från Creationwatches och har endast använt denna 1-2 tillfällen, pga. jag helt enkelt verkar föredra större klockor runt 41-42mm.

Länken är helt oanvänd då jag tog av den direkt och bytte till läderband istället. Klockan är väldigt nära nyskick, glaset repfritt, reserverar mig för att någon enstaka hairline kan finnas på caset om man verkligen letar efter en i starkt ljus. Finns en liten dammpartikel från fabrik på undersidan av glaset runt klockan 12 som är det enda jag kan anmärka på.

Se även bilder för att avgöra skicket själva.

Kommer fullset, dvs. box, tags, cert.

Pris: 1400 kr inkl. spårbar frakt via postnord.

Betalning sker via Swish och byten undanbes.

Hör av dig vid ytterligare frågor!
Mina referenser hittar du här.

Med vänlig hälsning,

Lucas Eklund

IMG_5855.jpeg

IMG_5856.jpeg

IMG_5857.jpeg

IMG_5859.jpeg

IMG_5860.jpeg

IMG_5861.jpeg
 
Topp