• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SPB143 Prisbump

Pris
6200
Returpolicy
Nej, endast om avtalat
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej forumet, slänger ut en intressekoll på min SPB143.

Pris: 7000:- 6500:- 6200:-

Riktigt läcker klocka, framförallt nu när solen tittar fram. Köpt här på forumet tidigare i år, gillar den skarpt men behöver pengarna till något annat. Kommer med box och länk, dock inget cert.
Klockan är från 2021, inga dings, endast några repor på under sidan av länket, alltså i bra skick. Den tappar en ca minuten dygn (därav det låga priset enl mig), jag är personligen inte brydd om det utan gillar den för dess robusthet och design.

Skicka en pm om du är intresserad, kan skicka den som REK, annars finns den i Jönköping. Inga byten


Allt gott,
 

Bilagor

  • IMG_2308.JPEG
    IMG_2308.JPEG
    515.2 KB · Visningar: 6
  • IMG_2310.JPEG
    IMG_2310.JPEG
    436.8 KB · Visningar: 3
  • IMG_2313.JPEG
    IMG_2313.JPEG
    441.9 KB · Visningar: 9
  • IMG_2314.JPEG
    IMG_2314.JPEG
    561.4 KB · Visningar: 3
  • IMG_2315.JPEG
    IMG_2315.JPEG
    479.9 KB · Visningar: 6
Senast ändrad:
Topp