• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förslag Slippa reklam

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Hej,

Kan det inte finnas möjlighet för oss betalande medlemmar att slippa reklam?

Jag betalar gärna lite extra för att inte behöva se det :)

IMG_1310.png
 
Senast ändrad:

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Gissar att det är bättre betalt för popupvisningar än för bannervisningar men jag undrar om det lönar sig på lite längre sikt än en vecka eller två. Men det kanske går att kompensera för den försämrade användarupplevelsen genom att vara oförskämd mot användare som har mage att nämna ordet "adblocker"? 🤷‍♂️
 

Frontendarn

Panerai
2-Faktor
Kom hit för den där popup-annonsen som det redan skrivits om. Den var verkligen inget vidare. Använder normalt sett annonsblocker, men har KS vitlistad för att gynna mitt favoritforum. Har inget emot att det tillkommit en ny annonsyta högst upp på startsidan (kanske inte optimalt för användarvänligheten men förstår att den kan generera mer pengar än då den låg längst ned), men hade verkligen uppskattat om popupen försvann.
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Kom hit för den där popup-annonsen som det redan skrivits om. Den var verkligen inget vidare. Använder normalt sett annonsblocker, men har KS vitlistad för att gynna mitt favoritforum. Har inget emot att det tillkommit en ny annonsyta högst upp på startsidan (kanske inte optimalt för användarvänligheten men förstår att den kan generera mer pengar än då den låg längst ned), men hade verkligen uppskattat om popupen försvann.
Samma här. Har aldrig använt adblocker på KS. Den som driver ett forum jag haft så mycket glädje av får gärna tjäna bra på det. Men den här popupterrorn och en del andra upplevelser det senaste året gör att det inte känns lika uteslutet längre.
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Men vad i helskotta?!
Är det här vad KS har sjunkit till?!!

Om admin behöver pengar för att driva sidan kan ni väll säga det och jag är övertygad att medlemmarna hjälper till.

Sälja annonsplats som pop-up och helsidor va ett riktigt lågvattenmärke och det är väll bara en tidsfråga tills man får förslag om ”penisförlängning som garanterat fungerar” och ”villiga äldre kvinnor nära dig” alá Flashback.

ska vi starta en insamling ”rädda KS som det va”?
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Men vad i helskotta?!
Är det här vad KS har sjunkit till?!!

Om admin behöver pengar för att driva sidan kan ni väll säga det och jag är övertygad att medlemmarna hjälper till.

Sälja annonsplats som pop-up och helsidor va ett riktigt lågvattenmärke och det är väll bara en tidsfråga tills man får förslag om ”penisförlängning som garanterat fungerar” och ”villiga äldre kvinnor nära dig” alá Flashback.

ska vi starta en insamling ”rädda KS som det va”?
Villiga äldre kvinnor låter åtminstone lite muntrare än den reklam som erbjuds nu. Visst, jag är väl inte purung längre, och är inte fullt frisk. Men jag hoppas ju att det är en bit kvar tills jag hamnar på särskilt boende, vad det nu är.
Screenshot_20230929-011235_Chrome.jpg
 
Topp