• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stambyte i hyreshuset.

Hammars

Omega
någon som är kunnig på vad som gäller vid stambyten i hyresfastighet? tydlgen ska mitt hus stambytas och jag har en del frågor om det hela. jag har försökt ta det med hyresvärden men enkla frågor tar evigheter att få svar på via e-posten. tänkte helt enkelt om någon här på forumet var insatt och kunde svara på lite allmäna frågor om det hela. är tråden helt fel får admin ta bort den. inte säker på vad man får fråga om under lifestyle.

tack från hammars
 

Scipio

Patek
2-Faktor
någon som är kunnig på vad som gäller vid stambyten i hyresfastighet? tydlgen ska mitt hus stambytas och jag har en del frågor om det hela. jag har försökt ta det med hyresvärden men enkla frågor tar evigheter att få svar på via e-posten. tänkte helt enkelt om någon här på forumet var insatt och kunde svara på lite allmäna frågor om det hela. är tråden helt fel får admin ta bort den. inte säker på vad man får fråga om under lifestyle.

tack från hammars
Vilka frågor har du? Är du säker på att det är stambyten och inte relining?
 
Topp