• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Stor PB 6/11 Squale super skin diver + Tissot PR516 kronograf (SÅLD)

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
Pris
5000
Returpolicy
Enligt ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Squale super skindiver
Köptes då POn åkt in på garantiärende och något vattentätt behövdes till semestern. Semestern slut och POn tillbaka.

Lite info:
Fullset uttagen 2023/3
38mm
WR 200m
Nypris 12k
OBS skrap på beseln mellan 25-30, försökt fota så det verkligen sticker ut på några bilder. Läder i nyskick, monterades enbart för foto.

Fullständig info och spec: https://www.squale.ch/en/super-squale-sunray-black-leather

Pris: 5k ink frakt, inga byten.
IMG_6008.jpeg

IMG_6007.jpeg




Tissot PR515 (SÅLD)
Tokfin och håller både tid och gångreserv bra. Köpt på forumet för några månader sedan men dessvärre har jag märkt att kronografen stannar efter några minuter och alltid på samma ställe, nån sekund innan 12. Start/stop/reset funkar hur bra som helst, bara att den stannar om den går för länge.
Enkel fix? Dont know men jag lägger ut den då jag inte orkar fixa och trixa.

Sitter ett manuellt Lemania 1277.
Klockan mäter 36-37mm utan krona men bärs större. 18cm handled på sista bilden som referens.

6,5k ink frakt, inga byten.

IMG_5719.jpeg


IMG_5202.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp