• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora Norrlands GTGn 9/12 2023 - 9:e året!

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Vi är glada att kunna bjuda in er till den Stora Norrlands GTGn för 9:e året! Träffen går av stapeln lördagen den 9:e december i gruv- och batterimeckat Skellefteå. Som vanligt är alla från söder till norr med ett brinnande klockintresse välkomna.

Dealers Corner med @Patrik J samt kvällens bästa/sämsta gång i Timegrapher är stående inslag. Har vi tur finns t.o.m. urmakare på plats!

Anmälan görs till mig via PM eller här i tråden. Är du "okänd" och inte varit med på våra GTGs tidigare så skriv en kort presentation i PM. Pinga gärna fellow KS:are. Jag drar ihop en PM grupp när det närmar sig.

Bilder från fjolårets träff:

Väl mött!
 
Senast ändrad:

Patrik J

Rolex
Jag är redo...
rdcworld-fastest-drug-dealer.gif
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
OBS OBS OBS! Nytt datum på grund av lokaltillgänglighet. 9/12, inte 2/12.

Ursäkta om det förorsakar förhinder för nån som tänkt delta!
 

Bergsman

Cartier
2-Faktor
Varit på gång några år men aldrig lyckats komma mig iväg. Hoppas på rejält med bilder samt att ni får en riktigt trevlig kväll.
 
Topp