• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Riley

Panerai
Bra spelare men rätt trejd imho. Vad tycker du?
Jag gillar att man satsar, hade väl hoppats på någon i Washington men om Williams drar på sig mer dubbelblockar i mitten kommer det fria upp andra spelare.

En 2nd och en 5th är inte att sälja framtiden (Seahawks är femte yngsta laget i NFL tror jag).
Kommer Williams in motiverad och vill vinna så blir det riktigt bra.

En no brainer trade för Giants som kan bli riktigt bra för Seahawks men floppar han så pantsätter man inte framtiden som med Jamal Adams.
 

Riley

Panerai
Apropå Kirk Cousins tror jag inte det är slutet.
Han känns som en renlevnadsmänniska och både Brady och Rodgers har visat att man kan prestera rätt bra när man är äldre.
En viktig bit är såklart att han inte lever på sin mobility i sitt spel.
Kommer nog inte vara lika bra som innan men ändå bättre än många andra starters.

BTW, Will Levis start var ju helt okej..
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Apropå Kirk Cousins tror jag inte det är slutet.
Han känns som en renlevnadsmänniska och både Brady och Rodgers har visat att man kan prestera rätt bra när man är äldre.
En viktig bit är såklart att han inte lever på sin mobility i sitt spel.
Kommer nog inte vara lika bra som innan men ändå bättre än många andra starters.

BTW, Will Levis start var ju helt okej..
Jag tror Kirk är Vikings starting QB nästa säsong
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Bra deal för båda. Vi får picks och äter cap som är irrelevant. Williams blir en förstärkning för Seahawks och har nog mer att ge i år och kanske ett år till. Win-win

Jag gillar att man satsar, hade väl hoppats på någon i Washington men om Williams drar på sig mer dubbelblockar i mitten kommer det fria upp andra spelare.

En 2nd och en 5th är inte att sälja framtiden (Seahawks är femte yngsta laget i NFL tror jag).
Kommer Williams in motiverad och vill vinna så blir det riktigt bra.

En no brainer trade för Giants som kan bli riktigt bra för Seahawks men floppar han så pantsätter man inte framtiden som med Jamal Adams.
IMG_3643.png

Nu känns väl ett andrapick för Williams ännu bättre va?
 

Riley

Panerai
IMG_3643.png

Nu känns väl ett andrapick för Williams ännu bättre va?
Stör mig inte så mycket på att Seattle skickade ett andrapick utan mer störande att Washington fortsätter sälja billigt till just 49ers (en av ligans bästa LT Trent Williams för en 5a samma väg)

Samtidigt sålde man ju Sweat till Bears för deras 2nd som lär vara rätt tidigt i andrarundan.
Vi lär åtminstone spela betydelsefull 🏈 i höst/vinter 😉
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Stör mig inte så mycket på att Seattle skickade ett andrapick utan mer störande att Washington fortsätter sälja billigt till just 49ers (en av ligans bästa LT Trent Williams för en 5a samma väg)

Samtidigt sålde man ju Sweat till Bears för deras 2nd som lär vara rätt tidigt i andrarundan.

Vi lär åtminstone spela betydelsefull 🏈 i höst/vinter 😉
Ge oss 5-7 år så kommer vi dit 😂
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Helt jävla episkt hur jag är på väg att få äta upp det här citatet 😅😅
Men det får man bjuda på ibland!

Chansen känns ju större nu att Giants kniper en Wild Card än att Seahawks gör det.
Nja nu ska vi inte räkna kycklingar förrän den feta damen hoppat över ån. Tror inte Gmen går till slutspel.

Känns som man gav upp för några veckor sen och sa ”jaja gå ut och ha roligt, försök vinna för fansen”. Än länge har det väl funkat ok 🤷‍♂️ men inte mot bättre motstånd
 
Topp