• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Mic1

Rolex
2-Faktor
Gärna det. Men tvek att man ger upp DJ en säsong in på nya kontraktet?
Vi har en 2nd year out och kan klippa honom nästa år för 22m över två år (11m per i dead cap). JJ McCarthy i draften nu och DJ som brygga i ett år? Man kan drömma

Tankar kring att Broncos tar en $85M cap hit på Russ? Var landar han?
Säkert något lag som åker på skada och tar honom för veteran minimum på 1.2m
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Vi har en 2nd year out och kan klippa honom nästa år för 22m över två år (11m per i dead cap). JJ McCarthy i draften nu och DJ som brygga i ett år? Man kan drömma


Säkert något lag som åker på skada och tar honom för veteran minimum på 1.2m
Hoppas verkligen på en ny QB, för jag är ofantligt trött på att spela med en relativt omodern QB. Samtidigt drömmer jag om en riktigt jäkla bra WR för en gångs skull.
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Hoppas verkligen på en ny QB, för jag är ofantligt trött på att spela med en relativt omodern QB. Samtidigt drömmer jag om en riktigt jäkla bra WR för en gångs skull.
IMG_2352.jpeg
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Hade varit intressant att se honom i big blue för att ge Danny lite konkurrens. Känns väl mer eller mindre garanterat att vi draftar en qb nu då istället vilket jag iof föredrar
Det BORDE luta åt det men jag har blivit överraskad förr… Frågan är väl vilken RB vi signar? Utgår ifrån att Saquad är förlorad, och kanske i värsta fall till Cowboys.
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Det BORDE luta åt det men jag har blivit överraskad förr… Frågan är väl vilken RB vi signar? Utgår ifrån att Saquad är förlorad, och kanske i värsta fall till Cowboys.
Ironiskt nog läste jag att han blir klar för Iggles på onsdag. Börjar ju fundera på om det är en förhandlingstaktik... "Ge mig $16m annars går jag till en divisionsrival"
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Giants: “Saquon is not worth $16m/yr”

Also Giants: “We’ve extended Daniel Jones for $40m/yr”
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Joe Mixon verkar bli FA också. Hade nog tagit honom över Singletary. Tjänar bara typ $5.75m men vet inte vad han vill ha framgent
 

Spanjoren

Omega
2-Faktor
Russ för 1.2m känns som hög upside även om det kanske inte lirar i slutändan, men fortfarande värt chansningen. Hade gärna sett honom i Vikings för det priset. Synd!

Nu blir det Darnold för 10m istället, känns verkligen inte bra.
 

Spanjoren

Omega
2-Faktor
Antar att de måste betala ändå? Tanka ett eller två år nog bäst för giants.

Vikings försöker competitive rebuild men skulle nog behöva tanka också ärligt talat
 
Topp