• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Timex Åsikter....

Dt250

Rolex
Paneristi
image.jpg
Då kör vi dagens timexinköp sen lägger jag nog av med detta och går tillbaks till lite annat
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Har en Timex (modellen heter T2N349) som jag köpte för runt femhundringen på ASOS för runt fem år sedan. Mörkgrön tavla samt bakgrundsbelysning gör att den sticker ut bland de andra klockorna jag har. Är förmodligen ingen superkvalitet men gillar den.
TimexT2N349.jpg

dsc_0640-jpg.69750
 

DrDre

Patek
Den här tycker jag är jäkla rolig. Marlin Snoopy edition. Såldes slut väldigt fort. Hade gärna köpt en om den hade haft lite vassare urverk (tex ett 2824 eller motsvarande).

Timex-Marlin-Automatic-Snoopy-Edition-aBlogtoWatch-01-1920.jpg
 

Omega87

Rolex
Tycker denna är riktigt nice med blå tavla och gulddetaljer på 38mm, synd med quartzverk dock, hade önskat automatiskt..
https://www.timex.com/q-timex-reiss...ainless-steel-bracelet-watch/TW2T80800ZV.html
Slängde ett öga på den också när jag kolla på deras hemsida. Skön blå färg och cool design på tavlan. Håller med, jag klarar inte quartz, tyvärr... Men väldigt prisvärda med snygg design och som ska hålla hög kvalité. Får kolla vidare och se om man fiskar hem en fprn andra sidan Atlanten!
 
Topp