• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Timex, Citizen, About Vintage, PB på samtliga 21/3

Flipparn

Cartier
2-Faktor
Pris
Olika
Returpolicy
Om något är tokigt löser vi alltid det!
Bilder Skickat
  1. Ja
Här kommer det lite affordables!

Timex x Hodinkee, oanvänd. Köpt av mig på Hodinkees hemsida. Mer info: https://limited.hodinkee.com/timex-vintage-2022/ 1800:-, PB 1500:-

IMG_6350.jpg



Certina DS-1. Fullset. Nära nyskick, använd ett fåtal gånger, uttagen 2020 av mig. Kommer på 5-delade länken i andra bilden. Kan skicka med Certina-meshet också men det är anpassat efter ca 16,5cm handled och har inga extra länkbitar till det. 4500:-



Seiko cocktail time SRPE17J1. Fullset. Nära nyskick, kommer på länk (kompletterar med bild på den senare, hade ingen nära till hands), lädret ingår ej. Uttagen av mig 2021. 3200:-



About vintage 1926 automatic all-black. Endast provad, nära nyskick. 625 euro kostade den ny. Önskar 3500:- PB, 2500:-

IMG_6415.jpg
IMG_6416.jpg


Citizen eco-drive pilots chronograph CA7047-86E, fullset, mycket gott skick, lite repor baksida bandhorn efter bandbyte. Obs! endast damm på glaset! 1800:-, PB 1400:-

IMG_6438.jpg


SÅLD Seiko SRPE55K1. Fullset. Så nära nyskick man kommer. Kommer på länk (hade ingen bild tillgänglig på den dock). 1500:-


SÅLD Seiko SRPE61, med den borstade glasringen! Fullset, nära nyskick. Kommer med oem-nato, dock några cm avklippt för att inte få för lång flärp med mina 16.5cm handleder. 1300:-
 
Senast ändrad:
Topp