• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tissot Jubileum, Runa, Nivada

JonathanR

Panerai
2-Faktor
Pris
Varierar
Returpolicy
Om något inte stämmer med beskrivning, självklart
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer av lite vintage i ett försök att skala ner samlingen lite.

Okänd servicehistorik på alla men dom har gått inom minuten sist jag använde dom. Valfri frakt tillkommer priserna.

Tissot Jubileum (tillbakadragen)

Först ut en Tissot Jubileum som jag har daterat till 1953 enligt serienummer. Härlig ”bullseye” tavla med mysig patina. Boetten mäter ca 34mm och den kommer på en no-name vintage länk som just nu passar mina 18cm handleder när microjusteringen i spännet är i mitten.

Pris 2100:- (1800:- utan länk)
IMG_5246.jpeg
IMG_5247.jpeg
IMG_4469.jpeg


Runa (såld)

Nästa klocka är en Runa med stålboett på ca 33mm. Made in france, waterproof och riktigt trevlig tavla gör den lite extra kul. Manuellt verk.

Pris 500:- (såld)
IMG_5244.jpeg
IMG_5245.jpeg


Nivada (såld)

Sist ut en Nivada i ruskigt bra utvändigt skick, ser knappt använd ut. Mäter 33mm och ska enligt Kaplans vara Cal standard 1686 och doublé 20 micron.

Pris 500:- (såld)
IMG_5241.jpeg
IMG_5242.jpeg

Min GG-tråd hittar ni här: https://klocksnack.se/threads/jonathanr.122177/

Tack KS för annonsplats!
 
Senast ändrad:
Topp