• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Traska Commuter 38 Arctic White

parasec

Rolex
2-Faktor
Pris
5000
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min Traska Commuter. Den mäter 38 mm och har den fina vita urtavlan.
Klockan är i det närmaste i nyskick. Hur mycket jag än tittar och letar kan jag varken hitta någon ding, repa eller hairline och det beror troligtvis på den reptåliga ytbehandlingen som den har.
Detta är en fantastisk allround-klocka i lagom storlek.

Specar
38,5 mm
46 mm L2L
20 mm mellan bandhornen
Fullt artikulerad länk 20 till 18 mm med spänne som har inbyggd mikrojustering ”on the fly”
Skruvad krona med 100 m vattentålighet
Automatiskt urverk Miyota 9039

Klockan tickar på väldigt bra och har i min ägo snittar mellan +2 s/d och +9 s/d vid användning.

Kvitto och garanti medföljer från förste ägaren som köpte den i december 2023.

Mer detaljer finns här: https://www.traskawatch.com/products/commuter-38-arctic-white

Pris: 5000:- + valfri frakt, Swish är att föredra.
Ingen retur och inga byten.

Länk till tidigare annons (med tillåtelse från föregående säljare), scrolla längre ner i annonsen för att hitta klockan: https://klocksnack.se/threads/deep-blue-diver-seiko-rep-objekt.185772/

Tack till KS för annonsmöjligheten och ett grymt forum ❤️
IMG_7531.jpeg
IMG_7532.jpeg
IMG_7533.jpeg
IMG_7534.jpeg
IMG_7535.jpeg
IMG_7536.jpeg
IMG_7538.jpeg
 
Topp