• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor BB54 35k

agraw

Cartier
2-Faktor
Pris
36k
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Nytt påväg in så säljer min BB54. Perfekt storlek och bättre detaljer än 58:an som jag också gillar.
Uttagen sensommaren 2023 från svensk AD. Ordentligt använt så det finns gott om normala bruksspår, men inget utöver
det normala. Skicket skulle jag beskriva som mycket fint! Kommer fullset (men ingen vit sleeve) inklusive en halvlänk från Uncle Straps.
Pris: 36k 35k skickat eller F2F (Är i Sthlm 16 mars för F2f!)

Jag har försökt ta så osmickrande bilder som möjligt för att visa på alla bruksspår.
IMG_8944.JPG
IMG_9004.JPG
IMG_9006.JPG
IMG_9007.JPG
IMG_9009.JPG
IMG_9010.JPG
IMG_9011.JPG
IMG_9012.JPG
IMG_9013.JPG
 
Senast ändrad:
Topp