• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay BB58 svart - 37K

Capeland

Cartier
Pledge Member
Pris
37000
Returpolicy
Ingen retur, under garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min semesterklocka som jag lyckades hitta och köpa utan väntetid
för några veckor sedan.

Klockan är väl en av de mer omskrivna på forumet, så ni vet vilken modell vi pratar om. Det är den svarta modellen av BB58 uttagen av mig i januari 2023. Kommer fullset med alla tillbehör samt kvitto på 3910 Euro medföljer, motsvarar 44.000:-. Listpriset i Sverige är 41.300:- (Klockan är dyrare i Spanien av någon anledning, kanske pga den dyra Euron...) Garanti i ytterligare 4 år och 11 månader.
Klockan är nära nyskick men det finns små swirls och deskdives då klockan är använd ca två veckor. Kötid på denna med svart urtavla hos de flesta AD i dagsläget.

Säljs för 37.000:- + frakt. Gärna F2F i Göteborg så att du får klämma på klockan. Inget prut för närvarande. Köp den under listpris och slipp kötiden.
Egentligen inga byten, men kan ta en keramisk Longines Hydroconquest 41mm för i prisläge 10K i inbyte.


Referenser finns. Tack KS!

IMG_0559.jpg
IMG_0560.jpg
IMG_0561.jpg
IMG_0565.jpg
 
Topp