• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Date Day 76214

Zackowlio

Cartier
2-Faktor
Pris
32000
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Tudor Date + Day 76214 med bezel i 18k vitguld med relativt ovanlig svart tavla med arabiska siffror.

Skulle säga att både klocka och länk är i väldigt fint skick. Dock finns lite märken på baklock (se bilder).

Kommer med inner och ytterbox, cert, tags och booklets. På orinallänk tror jag det är någon länkbit som saknas men bör passa en handled på ungefär 18-19cm. Jag har även köpt till en AM presidentlänk som passar väldigt bra.

Inköpt av mig från handlare i Hong Kong och jag var tyvärr ingen information om servicehistorik. Enligt mobilapp håller dock klockan tiden bra och jag har inte märkt att den tappar något speciellt.

Finns i Stockholm men kan också skickas.

Öppen för byten, gärna en Grand Seiko SBGN003 men sitter du på annat så tveka inte att höra av dig.

1000042637.jpg

1000042639.jpg

1000042641.jpg

1000042640.jpg

1000042643.jpg

1000042642.jpg
 

Bilagor

  • 1000031396.jpg
    1000031396.jpg
    334.5 KB · Visningar: 16
Topp