• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Pelagos FXD M.N 22, Tissot PRX Powermatic -isblå-

masc1203

Omega
2-Faktor
Pris
7000 - 43000
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Klockintresset har fått mer och mer konkurrens från en annan kostsam hobby och jag tror dessutom att jag har hittat rätt i mitt sökande efter den perfekta klockan. Det är med stor vånda som jag listar en av mina käraste ägodelar till salu.

Den är uttagen i Spanien, April 2022. Jag har använt klockan till det den är tillverkad för och det finns märken på den (se bilder) men överlag tycker jag att den är i ett gott skick, kardborrebandet är något slitet, framför allt i själva kardborren. Allt förutom den vita ”sleeven” mellan ytter och innerkartongen medföljer.

Jag ser helst att vi möts F2F i Göteborgsområdet.

Pris: 43000:-

Framför allt är jag intresserad av en ren försäljning. Däremot skulle jag kunna tänka mig vissa delinbyten för att försöka ge lite konstgjord andning till klockintresset. Klockor som jag framför allt är intresserad av är: Omega SMP Diver 300 (Grön eller vit tavla), Doxa Sub 300 el. Army, Sinn U50. (Bytesvärdet är något högre)

DSC03667.jpeg


Näst upp är ett spontanköp från 14 april igår. Tissot PRX Powematic 80, isblå. Den är endast avplastad, kortad och testat i hemmet vid ett fåtal tillfällen. Plasten på baklocket kvar och i nyskick.

DSC03666.jpeg


Pris: 7000:- (inkl. eventuell frakt)

 

Bilagor

  • CAF678B1-DE2C-4D0F-9B10-56C78F4B83FB.jpeg
    CAF678B1-DE2C-4D0F-9B10-56C78F4B83FB.jpeg
    279.1 KB · Visningar: 43
  • DSC03681.jpeg
    DSC03681.jpeg
    197.6 KB · Visningar: 44
  • DSC03680.jpeg
    DSC03680.jpeg
    205.8 KB · Visningar: 40
  • DSC03679.jpeg
    DSC03679.jpeg
    187.8 KB · Visningar: 42
  • DSC03676.jpeg
    DSC03676.jpeg
    193 KB · Visningar: 44
Topp