• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Sub 79090 PB4

Pippo

Omega
2-Faktor
Pris
59000 SEK
Returpolicy
Om det avtalas innan affär
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej KS

Uppdatering 20/4: bortbytt via KS.

PB sänker fr 69k till 65k
PB2 fr 65k till 62k
PB3 60k
PB4 59k

Upp till försäljning efter längre betänketid då jag vill förkovra mig i andra beroenden (gitarrer).

Alltså en Tudor Sub anno 1989. Matt, målad tavla med fin patina på såväl index som visare - bägge ter sig vara original om man ska gå på patinan. Tritiumet har brunnit ut sen länge..
Spår av användning och polering på en i övrigt solid boett. Plexit har en repa som skulle behöva poleras ut för att försvinna helt.

Servad senast 2019 hos Bergströms. Kvitto samt intyg och kasserade delar medföljer. Finns även äldre servicekvitto men det är knappt läsbart längre samt resultat från trycktest.

Klockan kom till mig med solid länk men original clasp (läser 1988/89 enligt datumkod). Den solida länken dömdes dock ut som AM och finns ej längre kvar. Idag sitter den på en korrekt 9315, korrekta 380b ändlänkar samt ytterligare en, för referensen, original clasp (1986 enligt datumkod - så för en 76100 då). Utöver svart insert finns det även ett blekt/ghostat som syns på någon bild nedan. OBS! Detta är dock AM så inget som bör ses som en del av affären - det följer dock med klockan om köparen vill ha det.

Bilderna utgör en del av beskrivningen och jag beaktar alla seriösa bud.

Inga klockrelaterade byten intressanta denna gång. Gibson CS gitarr (nog bara LP) post 2017 kan vara intressant byte/delbyte.


Kan skickas med värdefrakt mot förskottsbetalning och då helt på köparens risk. F2F möjligt med medlemmar som har goda referenser.

Kvitto skrivs och betalning sker via Swish. Rätten förbehålls att dra tillbaka annons fram till det att affär fullgjorts.

Länk till mina referenser.


Har inte varit så aktiv här de senaste månaderna, men vill ändå ta chansen att tacka KS för ett föredömligt forum.
Väl mött
/J

pippos-6.jpeg

IMG_8274.jpeg
IMG_8273.jpeg
IMG_8272.jpeg
IMG_8286.jpeg
IMG_8285.jpeg
IMG_8284.jpeg
IMG_8283.jpeg
IMG_8282.jpeg
IMG_8287.jpeg
IMG_8288.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp