• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

roosterman

G-shock
2-Faktor
Jag har ätit pannkaka
Vi ska äta paj😋
IMG_20220213_181318.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag tycker Olma eller Nobeza, de var fräna👍

Håller med dig, OLMAN är riktig trevlig, NOBREZAN inte långt efter! Tyvärr så saknar OLMAN datum, och att vara utan datum i en månad kommer bli en riktig prövning!



Alla är riktigt fina, men jag skulle nog gå på Nobezan. Däremot över lopped av en månad kanske Tissot:en är mer neutral och lättare att förhålla sig till(?). 🙂

Håller med dig om Tissoten, den är riktigt velande och så har den datum!


Fantastisk tavla på den, och extra plus för den orangea minutvisaren!
 

eNielsen

Rolex
Pledge Member
Volvon fick som bekant ett nytt hem. Nu har nästa utmanare anlänt. Detta blir utan tvivel en utmaning för oss bägge två. Handjagad mysmögel med okänd servicehistorik som ska ticka 31 dagar i streck. Jag har aldrig kört en handjagad mer än kanske ett dygn eller två. Vem ger sig först??

Har @eNielsen bestämt sig vilken klocka som ska få äran? 😎

8AB9BF7E-3B67-40B3-84E3-02A6A04BBC81.jpeg
Har faktiskt inte tänkt något närmare på det. Men när man blir called out såhär så måste man ju nästan delta :D

Får rota i lådorna och se om där finns något som jag kan stå ut med i 30 dagar.
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Volvon fick som bekant ett nytt hem. Nu har nästa utmanare anlänt. Detta blir utan tvivel en utmaning för oss bägge två. Handjagad mysmögel med okänd servicehistorik som ska ticka 31 dagar i streck. Jag har aldrig kört en handjagad mer än kanske ett dygn eller två. Vem ger sig först??

Har @eNielsen bestämt sig vilken klocka som ska få äran? 😎

8AB9BF7E-3B67-40B3-84E3-02A6A04BBC81.jpeg
Den där var ju svincool! Fan en baggis i en månad
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Ja den är riktigt schysst faktiskt! West End Watch Co är helt nytt för mig men gillar den skarpt.
Aldrig hört talas om heller. Spelar på något vis mindre roll om det är en gammal vintagedinka för småpengar tycker jag dock.

Nu vet jag iofs inte vad den kostade men boetten ser inte ut att vara i rostfritt så misstänker den var billig.

Är du less på den efter mars kanske man kan ta över den.
 

Ehrnholm

Rolex
2-Faktor
Aldrig hört talas om heller. Spelar på något vis mindre roll om det är en gammal vintagedinka för småpengar tycker jag dock.

Nu vet jag iofs inte vad den kostade men boetten ser inte ut att vara i rostfritt så misstänker den var billig.

Är du less på den efter mars kanske man kan ta över den.
Det var absolut småpengar :) Boetten är helt i stål faktiskt. Rostfritt vet jag inte men den är inte kromad eller liknande.

Testat gången nu och den fortar sig anmärkningsvärt. Ska se om jag kan få löst ut det någorlunda. Har inte jättehöga krav men mätte +226 sek första mätningen. Får jag den till inom plus minus en minut vore det trevligt!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp