• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Tror fasiken den här kan göra jobbet i 1 mån
CE253957-100B-4BBD-A38D-6B8FFD04CD37.jpeg
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Snart är det dags OWG-kamrater! Är ni taggade? 😄
20210105_202903-01.jpeg
20210106_100021-01.jpeg
Cool. Du fegar iaf inte :)
Jag kommer vara redo - måste bara klura ut vad jag skall bära. Denna gång kommer jag införskaffa en klocka för ändamålet, men jag har inte bestämt om jag skall
skaffa något som kommer vara en riktig utmaning att bära i en månad eller om jag skall skaffa något som jag hoppas bonda med och som kan bli en keeper efteråt.
Vi får se.
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Cool. Du fegar iaf inte :)
Jag kommer vara redo - måste bara klura ut vad jag skall bära. Denna gång kommer jag införskaffa en klocka för ändamålet, men jag har inte bestämt om jag skall
skaffa något som kommer vara en riktig utmaning att bära i en månad eller om jag skall skaffa något som jag hoppas bonda med och som kan bli en keeper efteråt.
Vi får se.
Haha vi får se hur detta går! Bra tänkt där gällande valen tycker jag.
Helvete vad den var cool!
Tack, den är rolig faktiskt! 😄
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Ska bli riktigt kul med OWG march!! Förra året var det min premiär och det gick väl sådär, så iår hoppas jag prestera lite bättre.
@Staafen Jag är glad att jag inte behöver vara OWG med den där🙄 Men om det är någon som ska lyckas med den så är det väl du, nästan så att det är en uppgradering jämfört med förra årets😂
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Funderar på hur man ska tänka här. Jag vill använda favoriten för stunden, MEN detta slutar av erfarenhet med att klockan säljs efter mars... 🤔
2/2 för mig.. Men å andra sidan har jag flippat nästan alla klockor jag köpt oavsett owgmarch så kanske inte skall skylla på det.
Första året var det PAM111, förra året en 116234 så detta år måste jag göra något speciellt. Blir kul att klura ut vad jag skall välja.
 
Topp