• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad du&dinkan i julklapp? >>>>>>>

Lowe92

Cartier
Blir inga bilder men fick en kabinväska samt bordslampa vilket var precis vad jag hade önskat mig. Av flickvännen fick jag en plånbok eftersom hon tycker min gamla var för ful. ;)
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Fick en på många sätt tomtig bok
20141224_181016.jpg
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
@MaziK vann tråden med den blivande KSaren

Grattis


Själv fick jag sprit och en dremel, dessutom lite schysst behandling av frugan när vi kom hem, summa summarum en bra jul :cigar:
Tackar så mycket

Skall försöka balansera ut de krafter som kommer att föra in henne mot ridning med klockor och bilar :D

Har redan fått vår 2 1/2 åring att vilja ha på sig klocka och säga sportbil när han ser en sportbil haha.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
2014-12-25 11.38.48.jpg

Märks att man flyttat hemifrån. Brandfilt, knivställ, tårtset, någon skål, stektermometer, shotglas(!), parfym, First "apartment", väska, parfym, skjorta men bästa måste ändå vara Gypsy water av flickvännen

Inget klockrelaterat dock så bjussar på ett wristshot!
 

almeyero

Panerai
Fick en "hänga i orten/centrum" outfit av tjejen ;) Samt lite annat smått och gott av familjen, korsordsboken och teet kommer följa med mig till jobbet.

IMG_4988.JPG


IMG_4990.JPG
 
Topp