• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Namaste

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
God morgon, är det fredag? ;)
Snart lider en vecka vid Vindelälven (Lappland) mot sitt slut. Vildmarkslivet byts ut mot vardag, kontraster minsann.
47A88F05-4499-4B3D-97E8-C418B3C776C6.jpeg
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Ute på förmiddagspromenad men fastnade vid en åker där det cirkulerade en brun kärrhök. Har alltid varit fascinerad av rovfåglar och det är nästan meditativt att se när de ligger och hovrar.

pixlr_20200821093420997.jpg
Rovfåglar är häftiga. Kommer ihåg att jag blev mest imponerad av fågelshowen när jag var på Kolmården senast. Ugglor t ex, sällan man ser dem flyga.
Kör också Sinn idag.
31D6BDC1-9202-4F61-B0CC-F1BF8473441D.jpeg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Rovfåglar är häftiga. Kommer ihåg att jag blev mest imponerad av fågelshowen när jag var på Kolmården senast. Ugglor t ex, sällan man ser dem flyga.
Kör också Sinn idag.
31D6BDC1-9202-4F61-B0CC-F1BF8473441D.jpeg

Skumt...ser ut som bara halva bilden syns både när jag tittar i mobilen och på datorn. Eller ser du hela bilden med höken?

Edit: Måste ha varit något tillfälligt, nu ser jag bilden :)

Edit 2: Ugglor är mäktiga. Jag brukar höra Berguven på kvällarna när jag öppnar dörren.

Wow, vilken jäkla Sinn! In i Sinn-tråden! :)

Den där har man tackat nej till att köpa en gång i tiden :banghead: Hade verkligen ingen möjlighet just då trots att priset var generöst satt av @yonsson
 
Topp